• Irma1

Hoppas Hoppas del 3

Här samlas vi som gör äggdonation på SU..

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3
  • Lillaliten

Önskar er alla lycka till!! Själv går jag i uppsala, men har inte hittat någon tråd för dem!!
    Kram

• lisjau

Har mår ni tjejer? Själv är det väl sisådär. Sambons mamma gick bort i torsdags. Hon har varit sjuk ett tag. Men vi tar en dag i taget.

puss och kram på er.

• läslusen
    lisjau skrev 2009-10-20 15:58:32 följande:
    Har mår ni tjejer? Själv är det väl sisådär. Sambons mamma gick bort i torsdags. Hon har varit sjuk ett tag. Men vi tar en dag i taget.puss och kram på er.
    Det var mycket ledsamt att höra. Beklagar sorgen!
  • Kaka76

Lisjau: Beklagar sorgen, det är alltid jobbigt när man förlorar någon nära!
    Ta hand om er!

Kramar

• Irma1

Hej alla..

lisjau: Beklagar sorgen.. även om man vet att personen är sjuk så är det jobbigt o ledsamt.. Ta hand om varandra..

Jag väntar på ny donator o kanske i Januari är det dags igen..
    Har dom sagt något till er ang att man inte får ha sex när man ruvar??
    Till mig sa dom bara att man ska leva som normalt..

Hoppas ni alla mår bra..

Kram..

• heja06

Hej. Nu börjar det bli dags att räkna för mig igen.. Denna ggn ska jag först räkna till 11, och börja m ägglossningstickor...när de visar utslag, så e det dags att meddela SU för sista insättningen. Nu börjar jag hålla tummarna igen. Kram till alla

• Lillaliten

Hej tjejer!
    Är det någon av er som hört hur stor chansen är att gravtestet visar fel vid äd?!

• heja06

Lillaliten: Varför skulle den göra det? Det som sägs e ju att om man själv tagit sprutorna så kan det vara lite missvisande efter sista sprutan om man tetar för tidigt. Vi har inte alls den medicinen... Ett plus är ett plus, minus kan bli plus (om man har tur). kram

• lisjau
    Lillaliten skrev 2009-11-02 13:35:34 följande:
    Hej tjejer! Är det någon av er som hört hur stor chansen är att gravtestet visar fel vid äd?!
    Tror inte det är nån större skilnad. är det plus så är det plus. Sen ska fostret gå tillbaka och gravhormonern försvinner. Man ska inte ta det för tidigt bara har jag fått höra.

kram
  • Lillaliten

ok, låter ju bra! Kunde inte hålla mig idag, 6 dagar kvar dock till TD, så jag hoppas verkligen att det kommer ändra sig till ett plus!!

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3