• Irma1

Hoppas Hoppas del 3

Här samlas vi som gör äggdonation på SU..

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3
  • heja06

Lillaliten: Neej! jätteledsen att läsa om minus...så skulle det inte vara. Håller tummarna för att sista ägg klarar sig!
    Jag håller nu på att testa för ägglossning, så för hoppningsvis blir det insättning i slutet på veckan. Denna ggn gör jag försöket utan medicin...jätteskönt. Men tankarna finns...måste jag inte ha vaggisas iaf. Vi får se.

Saltböna: Va skönt att du inte känner av några biverkningar på sprayen. 2v alltså, då ska du snart även ta tabletter Kul!! O sen välkomnar vi dig till vagiatorernas värld ..

• Lillaliten

Det e F*N inte sant, sista ägget klarade sig inte... så nu vet jag inte vad som kommer hända... vet inte vart jag ska vända mig....
    Känner mig så kluven på alla sätt å vis...

• lisjau

lillaliten Massa tankar till er!!!!!!

• Bette
    Lillaliten skrev 2009-11-10 20:23:47 följande:
    Det e F*N inte sant, sista ägget klarade sig inte... så nu vet jag inte vad som kommer hända... vet inte vart jag ska vända mig.... Känner mig så kluven på alla sätt å vis...
    Nej, vad tråkigt. Får du något mer försök här i Sverige? Annars finns det många bra kliniker ute i europa.

Kramar

Bette
  • SaltBöna

Neeej Lillaliten vilket fruktansvärt besked att få {#lang_emotions_cry}  många tankar till er! Hur går ni vidare..hur många försök får ni?

Heja: Slutet av veckan ojoj vad spännande! Är det inte vaggisarna man behöver för att vi ÄD-tjejer inte har eget gulkroppshormon så får vi det tillfört med dem?? eller är jag ute o cyklar??!!   Vad säger de på SU om det?     Är ju inte så erfaren än...  Håller tummar o tår för er i vilket fall {#lang_emotions_laughing} 

kram till er alla

• Lillaliten

Va gulliga ni är allihopa!! De värmer nå otroligt ska ni veta!! Tack för att ni finns!!
    Nä nu är våra försök i sverige gjorda, vet inte alla framöver, när vi har gjort 3 försök i sverige, e det värt å kosta på massa pengar på nya försök utomlands, eller spara till ev adoption? Jag e så kluven så jag vet inte vad.... Men som sagt!! Tack alla för allt stöd!!!
    Kram

• heja06
    SaltBöna skrev 2009-11-11 08:58:56 följande:
    Neeej Lillaliten vilket fruktansvärt besked att få   många tankar till er! Hur går ni vidare..hur många försök får ni?Heja: Slutet av veckan ojoj vad spännande! Är det inte vaggisarna man behöver för att vi ÄD-tjejer inte har eget gulkroppshormon så får vi det tillfört med dem?? eller är jag ute o cyklar??!!   Vad säger de på SU om det?     Är ju inte så erfaren än...  Håller tummar o tår för er i vilket fall   kram till er alla
    hej. Vaggisarna är när man gör stimulerade försök (medicinerar innan alltså)...sen om det är ÄD el IVF spelar ingen roll. Det är gulkroppshormonet man tillsätter i mängder för att kroppen ska vakna och fatta vad vi vill att den ska göra . När man varit nedreglerad med spray mm så behövs detta. Hoppas inte du behöver bli "för erfaren och ta reda på alla krokiga vägar". kram
  • Bette
    Lillaliten skrev 2009-11-11 09:26:20 följande:
    Va gulliga ni är allihopa!! De värmer nå otroligt ska ni veta!! Tack för att ni finns!! Nä nu är våra försök i sverige gjorda, vet inte alla framöver, när vi har gjort 3 försök i sverige, e det värt å kosta på massa pengar på nya försök utomlands, eller spara till ev adoption? Jag e så kluven så jag vet inte vad.... Men som sagt!! Tack alla för allt stöd!!! Kram
    Det är absolut värt att vända sig utomlands, inboxa mig om du vill ha mer info, vi har varit i Riga och får vår kille om 20 dagar.

Bette
  • SaltBöna
    heja06 skrev 2009-11-11 10:47:06 följande:
    hej. Vaggisarna är när man gör stimulerade försök (medicinerar innan alltså)...sen om det är ÄD el IVF spelar ingen roll. Det är gulkroppshormonet man tillsätter i mängder för att kroppen ska vakna och fatta vad vi vill att den ska göra . När man varit nedreglerad med spray mm så behövs detta. Hoppas inte du behöver bli "för erfaren och ta reda på alla krokiga vägar". kram
    Aha det är så det är!   Själv så hoppas jag förstås på nybörjartur {#lang_emotions_laughing}

Det är lite dött här i tråden men de flesta är väl som jag trötta av novembermörkret.

Igår morse var jag på SU för blodprov (östiadiol) och har nu fått börja med mina progynon.  Glömde bort mig imorse dock..ska ju bara spraya i en näsborre nu men av bara farten sprayade jag som vanligt dvs i bägge... Gör det nåt tror ni?

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3