Hoppas Hoppas del 3
Här samlas vi som gör äggdonation på SU..
Här samlas vi som gör äggdonation på SU..
Lillaliten: Neej! jätteledsen att läsa om minus...så skulle det inte vara. Håller tummarna för att sista ägg klarar sig!
Jag håller nu på att testa för ägglossning, så för hoppningsvis blir det insättning i slutet på veckan. Denna ggn gör jag försöket utan medicin...jätteskönt. Men tankarna finns...måste jag inte ha vaggisas iaf. Vi får se.
Saltböna: Va skönt att du inte känner av några biverkningar på sprayen. 2v alltså, då ska du snart även ta tabletter
Kul!! O sen välkomnar vi dig till vagiatorernas värld
..
Det e F*N inte sant, sista ägget klarade sig inte... så nu vet jag inte vad som kommer hända... vet inte vart jag ska vända mig....
Känner mig så kluven på alla sätt å vis...
Lillaliten: *Kramar om*
lillaliten Massa tankar till er!!!!!!
Neeej Lillaliten vilket fruktansvärt besked att få
många tankar till er! Hur går ni vidare..hur många försök får ni?
Heja: Slutet av veckan ojoj vad spännande! Är det inte vaggisarna man behöver för att vi ÄD-tjejer inte har eget gulkroppshormon så får vi det tillfört med dem?? eller är jag ute o cyklar??!! Vad säger de på SU om det? Är ju inte så erfaren än... Håller tummar o tår för er i vilket fall
kram till er alla
Va gulliga ni är allihopa!! De värmer nå otroligt ska ni veta!! Tack för att ni finns!!
Nä nu är våra försök i sverige gjorda, vet inte alla framöver, när vi har gjort 3 försök i sverige, e det värt å kosta på massa pengar på nya försök utomlands, eller spara till ev adoption? Jag e så kluven så jag vet inte vad.... Men som sagt!! Tack alla för allt stöd!!!
Kram