• Irma1

Hoppas Hoppas del 3

Här samlas vi som gör äggdonation på SU..

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3
  • Lillaliten

2 dagar kvar.... e kluven hur jag kommer ta beskedet på måndag!! Kram

• heja06

Lillaliten: Va duktig du är som orkar hålla ut, utan att tjuvtesta... Håller tummarna. kram

• Lillaliten

Tjuvtestade i tisdags med minus, så nu törs jag inte chansa nå mer. Hoppas de här ändrat sig tills måndag! =)

• Kaka76

Lillaliten: Håller tummarna att det blir ett plus på måndag!!! Kram

• lisjau

lillaliten. Hoppas för er skull att det blir ett plus på mån. :)

• Lillaliten

Testade minus på 2 olika tester idag
    Har suttit på toa golvet å bara grinat..... så nu återstår bara å ringa till uppsala å kolla om mitt sista ågg klarade sig, annars har vi förbrukat våra broar här...

• Kaka76

Lillaliten: Neeeej! Är så ledsen för er skull finns inga ord som kan trösta...jag vet.. har varit där själv

Många KRAMAR Kaka76

• Bette
    Lillaliten skrev 2009-11-09 07:39:02 följande:
    Testade minus på 2 olika tester idag Har suttit på toa golvet å bara grinat..... så nu återstår bara å ringa till uppsala å kolla om mitt sista ågg klarade sig, annars har vi förbrukat våra broar här...
    Nej vad tråkigt, hoppas innerligt ert sista ägg klarat sig.

Kramar

Bette
  • SaltBöna

Nu äntligen är det min tur! Jag har följt er starka ÄD-kvinnor sedan tråden startades..men sen bara väntat på min tur. Har sprayat i snart två veckor och faktiskt inte känt av några biverkningar alls.
    Det har varit mycket ledsamheter på tråden för många och jag tycker verkligen det är dags att vända den trenden nu!

Hur går det för er andra? Jag tänker på er o undrar hur ni har det.. Lillaliten.. jag beklagar verkligen :(

kram till er alla

Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3