LinduzZ skrev 2009-10-14 09:23:38 följande:
nej ingen vill bo i en stressad miljö, men du ska se att det kommer när det kommer. Men jag håller tummarna för dig att det tar sig denna månad. ÅÅÅÅ nu börjas det oron letandet osv. inget illamående idag ont i ryggen och i magen. rosa flytningar innan läggdags igår...jag blir snart galen....Är jag gravid eller var det för tidigt så det blir ett tidigt mf??? suck jag pallar inte med detta tjejer....orkar inte. nu på morgonen inga flytningar är helt torr jag som haft massor med flytningar tills nu....ska testa igen idag och se men det känns som om mensen är på g iallafall
Åh vännen. Förstår din oro. Det är nog ingen fara man hör ju jätte många som har lite blödning i början av graviditeten. Håller tummar och tår för dig. Kramar.
Själv har illamåendet börjat ta fart och jag har börjat kräkas lite. Är redan sjukskriven :( Jag känner att den här graviditeten kommer vara som när jag väntade mina barn. Jag har fått sjukskrivning till 27/10 och fortsätter kräkningen att öka som kommer jag troligen fortsätta vara sjukskriven. Nu börjar den känslan att vara världens lyckligaste och världens olyckligaste om ni förstår vad jag menar.
Postafen hjälper inte för fem öre och jag vill inte börja med de starkare tabletterna än. Är rädd för att skada fostret, fastän att det inte är bevisat.
Mith: ja du tiden går snabbt snart är det dags testa :)
Röd ros: Nu är det nya tag att ta och positivt test som resultat.