• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • suris
    Buttelina skrev 2009-10-30 14:42:33 följande:
    om ingen nappar övanför malmö så hoppar gärna jag, pepper, thea och plidi på i malmö jag har brobizz och navigator
    Det är ju bättre än inget. Vad kostar det över bron med bropass?
  • LJ2

nä.. mat o fixa här.. inne senare igen o längtar o dreglar

* 3 underbara busfrön *
  • FlowerPowerMama

Om någon har lust att hjälpa mig med shopping på onsdag så vore jag jättetacksam! Är inte kräsen på något vis, har inga orimliga krav.

Bloggar, adressen finns i min profil.
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-10-30 15:31:46 följande:
    vad kostar det till jkpg, oavsett sätt o ta sig ner då? buss, tåg, flyg? jag har ett rum ledigt nästa helg, inkl "salgmacka/mat " o plats i bil *bor 3 mil nedanför jkpg, men kan hämta o lämna*vi åker på lör..tidigt iofs, men kommer du fre så.. =) o sen hem på sön fm? *hemma 21 ca, senare med matstopp när man e i sverige igen*
    ung som till karlskrona och malmö kan jag tänka mig

tackar tackar, ska kolla lite me liljan
    andras barn och mina älskade ungar
  • Pepper79
    suris skrev 2009-10-30 15:58:17 följande:
    Det är ju bättre än inget. Vad kostar det över bron med bropass?
    Tror det är ett engångs pris med brobizz, men kan ha fel.  Men då skulle vi i så fall vara fem i din bil. Är det något du kan tänka dig? Fast då får du åka själv från varberg...
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Olivers  Mamma
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-30 16:00:54 följande:
    Om någon har lust att hjälpa mig med shopping på onsdag så vore jag jättetacksam! Är inte kräsen på något vis, har inga orimliga krav.
    om ingen annan ställer upp så gör jag det. har fler att handla åt och vill inte göra ngn besviken men står det mellan att ingen handlar eller jag så gör jag det gärna
  • Lalalong

Hm...
    Nu kommer nästa problem... Hur mycket ska man växla egentligen
    Jag vet ju att ni har väldigt olika mycket med er, det svåra är att komma på den perfekta summan just för mig
    Jag älskar Molo-kläder men... äger inte ett enda Molo-plagg sen tidigare . Det har lixom aldrig blivit av!!
    Så det kanske talar för en lite större summa än om jag redan haft massor. För allt som finns är ju nytt för mig så att säga, sen är det så klart inte allt jag tycker om o.s.v. Men det måste ju ändå vara lättare för mig att hitta kläder än för de som redan har massor i olika print o.s.v.
    Däremot har jag i stort sett bara ett barn att handla till (plus en bebis i magen som så klart också ska få något, men tycker det är svårt att handla till ett barn som man inte vet vad det har för personlighet o.s.v.). Så det talar ju för att det inte behövs så där oerhört mycket.

Jag funderar på att växla till mig 4000 dkk. Det borde man väl klara sig en stump på? Kanske skulle jag ta 5000 bara för att vara på den säkra sidan.... Får man betala avgift för att växla tillbaka sina överblivna pengar?

• Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-10-30 15:49:13 följande:
    haha, är lite imponerad av att ni lyckas få era respektive att ta ledigt för att ni ska på salg *respekt* Hade aldrig gått här
    En självklarhet för honom eftersom han vet hur kul jag har
    Lalalong skrev 2009-10-30 15:56:23 följande:
    Nej nej, det vet jag! Jag menade inte kortet i sig, utan kontot kanske! Men tack ändå
    Vad bra Trist annars att stå där och inte kunna få alla ljuvliga Molosar med sig hem{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Lalalong
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 16:13:18 följande:
    Vad bra Trist annars att stå där och inte kunna få alla ljuvliga Molosar med sig hem
    Haha, ja det skulle sett något ut det.
    Men det hade varit precis typiskt mig faktiskt... *s*
  • Smultronhjärta
    Lalalong skrev 2009-10-30 16:11:16 följande:
    Hm... Nu kommer nästa problem... Hur mycket ska man växla egentligen Jag vet ju att ni har väldigt olika mycket med er, det svåra är att komma på den perfekta summan just för mig Jag älskar Molo-kläder men... äger inte ett enda Molo-plagg sen tidigare . Det har lixom aldrig blivit av!! Så det kanske talar för en lite större summa än om jag redan haft massor. För allt som finns är ju nytt för mig så att säga, sen är det så klart inte allt jag tycker om o.s.v. Men det måste ju ändå vara lättare för mig att hitta kläder än för de som redan har massor i olika print o.s.v. Däremot har jag i stort sett bara ett barn att handla till (plus en bebis i magen som så klart också ska få något, men tycker det är svårt att handla till ett barn som man inte vet vad det har för personlighet o.s.v.). Så det talar ju för att det inte behövs så där oerhört mycket. Jag funderar på att växla till mig 4000 dkk. Det borde man väl klara sig en stump på? Kanske skulle jag ta 5000 bara för att vara på den säkra sidan.... Får man betala avgift för att växla tillbaka sina överblivna pengar?
    Avgiften för att växla tillbaka slipper du om du växlar på Forex och sparar växlingskvittot
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!