• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Buttelina
    MejaKiZnic skrev 2009-10-30 11:44:27 följande:
    Min första gång i år med några tips, bara bunkra och sen välja?Hur lång tid ska man helst vara där innan?Ni som köper för att sen sälja, tjänar man mkt på det?
    när skulle du åka
    har du bil?

för har du det så skiter vi i min svägerska

i så fall är det du, jag, thea och pepper.... och ev min svägerska {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Lalalong

Tjolla
    Var det så att din kompis hade Brobizz? Säg till annars så ber jag min kollega på måndag om att få låna
    Undrar då om din kompis vill ha bro-pengar insatta på konto innan resan eller om hon vill ha det kontant då? För min del spelar det egentligen ingen roll, men om det inte heller spelar henne någon roll så sätter jag gärna in dem innan. Då är jag säker på att inte glömma bort det i Molo-lyckoruset!
    Kostnaden för bränslet Malmö-Köpenhamn t/r blir totalt 75 kr i vår bil
    Så ja, det känns inte lönt att skramla ihop de tiorna

• Lalalong

Tjolla
    Var det så att din kompis hade Brobizz? Säg till annars så ber jag min kollega på måndag om att få låna
    Undrar då om din kompis vill ha bro-pengar insatta på konto innan resan eller om hon vill ha det kontant då? För min del spelar det egentligen ingen roll, men om det inte heller spelar henne någon roll så sätter jag gärna in dem innan. Då är jag säker på att inte glömma bort det i Molo-lyckoruset!
    Kostnaden för bränslet Malmö-Köpenhamn t/r blir totalt 75 kr i vår bil
    Så ja, det känns inte lönt att skramla ihop de tiorna

• Stormis
    skrutthumlan2 skrev 2009-10-30 08:16:41 följande:
    Någon som vet hur man tar sig från kastrups flygplats? är det svårt att hitta om man ska gå från nyhamns station?
    Sitter och läser ikapp. Kanske har du fått svar, annars kommer det här .
    Från Kastrup kan du ta pendeltåget (S-tog) ända fram till Nordhamnen (ca 20 dkk). Kanske måste du dock på byta på Hovedbanegården. Sen kan man antingen gå ca 15-20 min till salgen eller ta buss 26 (går ej helg). Jag har inte gått, utan tagit bussen, men det är samma väg. Man går i ett industriområde så det är bra om man har nån liten utskriven karta. Men det är lite Molo-skyltar här och där så at man vet att man är på rätt väg. Oavsett hur man gör när man går av tåget så får man ta sig under spåren mot vattnet till. Sedan gå över en gångbro över stor väg. Därifrån går bussen eller promenixen sen .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-30 11:48:09 följande:
    busbellan:jag har enligt hitta 81,3 km till ljungby =) glömde skriva det i boxen
    har svarat dig nu
    Har inte kommit in på fl på ett tag.

Det bir till att starta tidigt för dig alltså men det är ju bra väg hit i alla fall
    Mamma till Nora, August och Ella
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-30 13:21:24 följande:
    har svarat dig nu Har inte kommit in på fl på ett tag. Det bir till att starta tidigt för dig alltså men det är ju bra väg hit i alla fall
    såg det.
    o funderar lite.. skriver i inbox sen hur jag tänker.. lättare..
    kom inte heller in på ett bra tag här.. ? =(

japp.. tidigt resa härifrån
    men jobbar ju nu igen från mån, o måste gå upp 5.15 ca ändå så en dag mer eller mindre o gå upp tidigt gör inget.. *värt det!!*
    *räknar på tid*
    hur länge innan ska vi köa? det öppnar tio..
    * 3 underbara busfrön *
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-30 13:31:52 följande:
    såg det.o funderar lite.. skriver i inbox sen hur jag tänker.. lättare.. kom inte heller in på ett bra tag här.. ? =( japp.. tidigt resa härifrån men jobbar ju nu igen från mån, o måste gå upp 5.15 ca ändå så en dag mer eller mindre o gå upp tidigt gör inget.. *värt det!!* *räknar på tid* hur länge innan ska vi köa? det öppnar tio..
    Tror det är bra att vara där ca 8 om det funkar för dig?
  • skrutthumlan2

stormis-tack! du är en ängel!

• LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-30 13:33:13 följande:
    Tror det är bra att vara där ca 8 om det funkar för dig?
    *hua*

funderar på att ta med stol (ryggsäck med sittplats, ska ju ändå ha med mat ).. sist stog vi 1 timme i kö (bara några framför!!) o de va jobbigt, så satte oss på backen då..
    men nu e det kallt ute så sitter inte på backen då!.. paraply? kan va bra? eller bara regnjacka över jackan?
    ni som köat länge innan.. tips??
    * 3 underbara busfrön *
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-30 13:38:40 följande:
    *hua* funderar på att ta med stol (ryggsäck med sittplats, ska ju ändå ha med mat ).. sist stog vi 1 timme i kö (bara några framför!!) o de va jobbigt, så satte oss på backen då.. men nu e det kallt ute så sitter inte på backen då!.. paraply? kan va bra? eller bara regnjacka över jackan? ni som köat länge innan.. tips??
    Vi var där i så god tid i våras så vi satt inne och köade perfekt, jag hade stol att sitta på till och med och toalletten var vi inne och lånade
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!