• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • PartyMolly
    Lalalong skrev 2009-10-30 13:14:17 följande:
    TjollaVar det så att din kompis hade Brobizz? Säg till annars så ber jag min kollega på måndag om att få låna Undrar då om din kompis vill ha bro-pengar insatta på konto innan resan eller om hon vill ha det kontant då? För min del spelar det egentligen ingen roll, men om det inte heller spelar henne någon roll så sätter jag gärna in dem innan. Då är jag säker på att inte glömma bort det i Molo-lyckoruset! Kostnaden för bränslet Malmö-Köpenhamn t/r blir totalt 75 kr i vår bil Så ja, det känns inte lönt att skramla ihop de tiorna
    yes jag har brobizz =)
    kul att du ska med!!
    älskade Zelda 090214
  • AochJsMamma

hej tjejer!!

Hoppar in med en fråga..Skulle hugga av min ena arm för att få åka på salg men kan/vill inte ta med ett åringen o har ingen barnvakt så kan inte åka, men en kompis här på FL ska vara sötelöksnäll o handla åt mig...undrar därför om det finns vinteroveraller?? Pris isåfall??

• Pepper79
    Buttelina skrev 2009-10-30 11:47:16 följande:
    läget är så härjag har körtkort men vågar inte, vi snackar fobi mot att köra i dkthea har ingen bil. körkort vet jag ejvår bil KANSKE hinner bli klar innan onsdag men sambon tvekade på det. när min sambo lämnade in bilen så stog där 5-10 bilar som väntade på att bli lagade före vår
    Ja jag kan köra, inga problem. För till Molo SKA vi. Då har vi ett stort problem då vi saknar bil...hhmmm
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-30 13:42:47 följande:
    Vi var där i så god tid i våras så vi satt inne och köade perfekt, jag hade stol att sitta på till och med och toalletten var vi inne och lånade
    i våras körde de ut de som va inne!
    annars e det ju lugnt!! (o inte kallt)
    men tar nog med ryggsäck-stol då *tur man har kombi, ska be om att han sätter upp lastnätet med *
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    Pepper79 skrev 2009-10-30 13:57:23 följande:
    Ja jag kan köra, inga problem. För till Molo SKA vi. Då har vi ett stort problem då vi saknar bil...hhmmm
    ja om inte pildi följer med. då kan vi ta hennes... för visst skrev hon att hon hade en?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Pildi skrev 2009-10-30 09:46:51 följande:
    oki, hade varit jätteskönt! Jag tror faktiskt att jag åkte med dig och några andra trevliga tjejer i våras med... Jag ska i väg och handla men kommer igen på e.m och diskuterar! jag längtar verkligen efter onsdag!! Tänk alla de fina kläderna jippii och sedan är det rätt roligt att träffa andra MOLO tokiga mammor !!Vad är skillnaden mellan brobizz och det andra??
    men pepper kolla!! pildi skrev ju till oss innan som svar på

om min svägerska inte kan så kan vi åka ihop igen i så fall får vi ta din bil, pepper kör och jag har navigator och bropass
  • Buttelina

Så pepper: vi tar pildis bil (jag kan hämta den hos henne {#lang_emotions_sealed} och köra till svågertorp där du och ev thea står *problemet löst*

• Pepper79
    Buttelina skrev 2009-10-30 14:15:15 följande:
    men pepper kolla!! pildi skrev ju till oss innan som svar påom min svägerska inte kan så kan vi åka ihop igen i så fall får vi ta din bil, pepper kör och jag har navigator och bropass
    Ja men då hoppas vi att det blir så *pustar ut lite*
  • Pepper79
    Buttelina skrev 2009-10-30 14:16:33 följande:
    Så pepper: vi tar pildis bil (jag kan hämta den hos henne  och köra till svågertorp där du och ev thea står *problemet löst*
    Låter som en bra idé. Vi får stämma av med henne sen då.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!