• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan

OT men blev förresten väckt på bästa vis idag av Maia, hon kom upp för trappen, kravlade upp i sängen, gav mig en STOR kram o puss o sa "åhh jag älskar dig mamma SÅÅÅ mycket!"
    Åhh kan man bli mer gråtfärdig då {#lang_emotions_heart} Särskilt efter jag igår fick veta att en bekants lilla 2-åring dött i cancer...tänkt på det hela natten. Man ska vara lycklig att man har sina barn {#lang_emotions_heart}

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-10-31 08:47:16 följande:
    Sötis Åh, vi kommer inte kunna göra som sist. (Donken) Vi måste med ett tåg 16.23 från Köpenhamn men lite fika på parkeringen kan vi väl hinna med? Vore supermysigt!
    Ja men dåså packar jag med lite fika så kanske vi hinner snacka en liten stund iaf, eller så sätter vi väl oss därinne tillsammans på golvet som sist
  • Zvartaliljan
    Willhellmina skrev 2009-10-31 08:49:01 följande:
    Visste väl att en av T´s bästa säljare var bra att ha till annat också! Bye the way, skötväskan jag köpte..... så JÄKLA bra den var i Thailand som bilstol, barnstol och packväska!!!
    Ja visst är den super! Vi hade den i Argentina, användes som bilstol där med Hade den även till disney on ice, Maia kom upp bra i höjd då ju
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 08:49:18 följande:
    OT men blev förresten väckt på bästa vis idag av Maia, hon kom upp för trappen, kravlade upp i sängen, gav mig en STOR kram o puss o sa "åhh jag älskar dig mamma SÅÅÅ mycket!" Åhh kan man bli mer gråtfärdig då Särskilt efter jag igår fick veta att en bekants lilla 2-åring dött i cancer...tänkt på det hela natten. Man ska vara lycklig att man har sina barn
    Åhhh, det måste ha värmt i mammahjärtat! {#lang_emotions_heart}

Fy vad hemskt med din bekantas barn{#lang_emotions_cry}. Ska krama lite extra på min gosing nu.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 08:50:38 följande:
    Ja men dåså packar jag med lite fika så kanske vi hinner snacka en liten stund iaf, eller så sätter vi väl oss därinne tillsammans på golvet som sist
    Supersnällt!

Idag är det pannkaksfrulle med vårt Australienbesök, sen ska vi ut i Skärgården.

CU
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 08:45:48 följande:
    Ja det är ju främst för er skull jag vill åka då med Inte ofta man får chansen att träffa alla goa pölsekärringar ju!Men kan vi inte bestämma att vi ses efteråt o äter tillsammans någonstans? Eller om vi sätter oss på parkeringen o tar en liten fika allihopa, jag kan packa med mig
    Åh ja vi MÅSTE ses alla efteråt, så är det bara! PÅ parkeringen eller närmsta fika place, vad som. Det ska bli såå kul att träffa er alla igen {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-31 08:58:15 följande:
    Åh ja vi MÅSTE ses alla efteråt, så är det bara! PÅ parkeringen eller närmsta fika place, vad som. Det ska bli såå kul att träffa er alla igen
    men du o jag kanske kan ses på tisdag? Eller jobbar du då med? Försöker planera in när jag ska köra till sjukhuset o lämna prover...vill ju gärna att Maia ska ha något roligt att se fram emot samtidigt som det hemska...o en lekdate med Milo vore verkligen något roligt
  • Tjollabolla

Förresten så MÅSTE jag ha den finaste, råsaste skötväskan som finna att få tag i! Liggdelen till vår vagn är mörkorange och MÅSTE piffas upp betydligt!

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 09:01:46 följande:
    men du o jag kanske kan ses på tisdag? Eller jobbar du då med? Försöker planera in när jag ska köra till sjukhuset o lämna prover...vill ju gärna att Maia ska ha något roligt att se fram emot samtidigt som det hemska...o en lekdate med Milo vore verkligen något roligt
    Ja jag jobbar då, men bara till tolv. Men måste in och hämta dom beställda dansk pengarna på eftermiddagen Onsdag kan jag nog på eftermiddagen, ska till läkaren på förmiddagen och hoppas på att bli helt sjukskriven sen...
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-10-31 09:03:40 följande:
    Ja jag jobbar då, men bara till tolv. Men måste in och hämta dom beställda dansk pengarna på eftermiddagen Onsdag kan jag nog på eftermiddagen, ska till läkaren på förmiddagen och hoppas på att bli helt sjukskriven sen...
    onsdag ska ju jag på salg {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!