Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Tjollabolla skrev 2009-11-01 00:03:30 följande:
    Men ååh vad synd att du inte kommer stökis Jag trodde liljan skulle åka på lördagen oavsett?
    det tror jag säkert att hon gör, funderade tom på att ha gubbe och maia med sig om vi inte blev fler i bilen, hon får bara inte åka hem själv efter.

min resa blir ju bara krångligare och dyrare hela tiden, alla vill ju  spara varje öre dom kan och jag får skylla mig själv att jag va så jäkla trög.

inget definitivt än men ville bara kolla om jag inte kommer iväg
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

det gick ju inte ens att bjuda på en malmöbiljett på tradera, det tåget går ju inte förbi karlskrona ju .
    visst skulle man få den för en 50 lapp så kostade det andra tåget mindre än bussen men krångligare

{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}

• stökmamma
    Duntoffla skrev 2009-11-01 08:54:12 följande:
    Tror att det blev för dyrt med buss ner och sen tåg på det
    det visar sig att det skiljer inte jättemånga 100ingar  oavsett hur jag gör men 1800-2000 bara för ett dygn känns i som väldigt mycke pengar
  • stökmamma
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 13:42:59 följande:
    Min gps hittade dit, men inte hem Så vilsade vi till oss Så kör vi på de! Jag tror inte någon hittat kaninkappa på salgen... elelr vad säjer du liljan!?
    inga gps'er hittade hem
  • stökmamma
    Liljan
    håll tummarna för att min brorsa får tummarna ur och byter mamsens dääck i veckan, för då får jag låna hennes bil och då löser sig allt på det bästaste sättet 
    om jag får stanna till söndag vill säga?? och skulle det ev gå att knöla in min äldsta oxå? om hon "vågar" följa me?
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2009-11-01 17:44:03 följande:
    Vet du, jag tror de plockar fram ALLA lurvar först på lördagen ite kompensation för i våras då det knappt fanns en enda lurv på lördagen
    Joho, jag fick
  • stökmamma
    melizza skrev 2009-11-01 17:56:51 följande:
    jag är egentligen rätt så feg och vågar inte ta mig till köpenhamn alldeles själv men kanske om man har sällskap så kanske jag vågar.....vet du om det var nån mer som skulle med och om hennes bil var full???
    dom är nog bara 2 men övernattar i malmö fre-lör
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-11-01 19:00:11 följande:
    japp.. om det bara blir vi 3 så kan vi mötas upp ju, o fortsätta i min bil alla 5 ? eller har hon fått annan som ska med henne än?? i morgon vet jag hundra.. =)) annars blir vi 4.. hmm.. undra om nån jag känner har minivan med 7 platser?? *funderar*

• stökmamma
    lillronya skrev 2009-11-01 19:20:45 följande:
    Vi bor mitt i skogen med våra fem barn.Tänkte som ni när vi flyattade hit fast vi bara hade två barn då. Hur det blir med kompisar och aktiviteter...Kan bara säga att jag aldrig ångrat valet att bo på landet! Såååå himla skönt!Visst man får lägga mycket tid skjutsar, men i gengäld ägnar man ju den tiden åt barnen. Man är ju liksom ändå med.
    annars kan man ge sig 17 på att aktiviteterna dom vill på finns ändå inte i närheten så man får skjutsa ändå
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-11-01 19:45:37 följande:
    ett förslag...åk med dom ner o dela rum på formule1 med mammastök...kostar er 200kr/person för 1 natt. O så kan ni åka med Harleys bil alla 4 på lördagen till salgen...Mammastök - Felipe är sur, jag fick sammandragningar idag bara jag var ute en stund med Maia o cyklade så nu vill han inte släppa iväg mig på lördag också knappt han vill släppa iväg mig på onsdag...känns så tråkigt o åka alls när han är så emot det Jag som sett fram emot denna salgen så länge
    inboxade dig innan jag hunnit läsa här {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!