Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Molos Lagersalg Hösten 2009!

som får stanna hemma menar jag...

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 19:46:25 följande:
    Låvar!! Säger till henne på stört om jag får nån krona över!!Självklart tänker vi på dig som inte kom med *krama*
    *kramar tillbaka*
  • stökmamma
    Busbellan skrev 2009-11-06 19:54:57 följande:
    Ja du, vad är det färjan heter egentligen kommer inte ihåg, men den går mellan helsingborg-helsingör i alla fall
    Äh, skit i att växla mer  och köp hem en flaska till dig istället
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-06 21:49:04 följande:
    snacks och dricka *viktigt* Man blir så enormt trött annars å då kan man komma hem med va sjutton som helst i påsarna om man har otur
    eller utan påsar

Håll hårt i dom nu .-D
  • stökmamma

Liljan
    hur mådde du efter onsdan ( och igår)?

jättefina köp

• stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-11-07 16:48:27 följande:
    Helt slut...men har varit full fart hela tiden nu så jag känner väl av det riktigt först på måndag när jag kan slappna av lite.Har idag gjort sådär 50 kroppkakor, 5 brödlimpor av kroppkakespadet och ska nu sätta igång med fars-dagstårtan *pust*
    heej, hallo :-O jisses
    bara du kommer ihåg att sitta ner nån gång i mellan...

Här låter vi gubben fixa pizzan
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-11-07 16:57:56 följande:
    ...jag har kokat 2 burkar dulce de leche också och bakat browniebotten, gjort vit-chokladfuff och nougatfluff. Allt ska snart sättas ihop till sambons beställda tårta...han är lite chokladgalen Känner mig effektiv idag, inget jag varit på länge direkt
    va gör man inte för kärleken ?
  • stökmamma
    Tejja skrev 2009-11-07 18:36:51 följande:
    Hej-Hej! Efter mycket om och men sitter vi nu på rätt tåg! Vi (jag, Duntoffla och Bubblan) skulle byta tåg i Malm Syd. Vi gick av tåget och blev lite osäkra. Så vi rådfrågade konduktören, som sa åt oss att fortsätta tåget mot Malmö Central och byta där. När vi då kom dit, så fanns inget anslutningståg där.  Med paniiken stigandes sprang vi mot X2000-tåget för att kolla med dem där. Det visade sig att den tidigare konduktören (som förstås var dansk) hade haft hel fel. Vi skulle ha bytt tåg i Malmö Syd. Vi fick åka med tåget till Hässleholm för att sedan byta till rätt tåg där. Så nu sitter vi på rätt tåg mot Stockholm. Vi är alla nöjda med dagen, även om vi skulle vilja ha haft mer tid att träffa alla pölsekärringar! Jag är lite besviken över att jag inte fick tag på några stora lurvar eller kaninprint!
    vi tar igen det där med tid att träffas i vår
  • stökmamma
    Morty skrev 2009-11-07 18:43:39 följande:
    Ojdå, men vilken tur att ni kom 'ikapp' rätt tåg. Ser 3 tjejer med massvis av påsar fulla med molosar som springer runt och letar efter sitt tåg. *stackare*
    ser bubblis  framför mig med molosarna  tejpade runt magen tills me dunis och Teija och alla kasarna yrar runt efter tåget *asg*
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!