-
en mindre å köra runt på nu när hon kan självlillronya skrev 2009-11-01 19:55:04 följande:Det är så typiskt! Står en här vid sidan och babblar och babblar och babblar. Och så ska vi fixa stereo och så ska vi fixa ludd och när får jag köra blablablabla
och me tak gör varken regn eller kyla så jättemycket *mycke bättre än en moppe*
-
Duntoffla skrev 2009-11-01 20:41:03 följande:mammastök- har det löst sig? Åker du ner?
-
den går utan migDuntoffla skrev 2009-11-01 20:45:06 följande:Nej, är det sant? Fasen, inte på ngt sätt? Vad hände med bussen?
-
det tror jag nog att mamma ser till att brorsan hade fixat det men... lite för lång resa ensam...LJ2 skrev 2009-11-01 21:01:45 följande:bilen då?? hinner den inte bli klar?? åka en bit iaf o ta sällskap med någon? fy va trist o inte kunna åka.. =(( *hoppas det löser sig iaf*det finns det men.... de ville sig inte riktigt denna gången, åker jag så långt och dyrt vill jag inte bara åka 24 hDuntoffla skrev 2009-11-01 21:04:09 följande:Åh nej, fanns det inga biljetter kvar? Meeen, kan du inte tåga med oss då? En väg och sen buss hem om du vill stanna längre?
bussarna hem passade inte på söndan. -
vi får hoppas datumen stämmer ivårDuntoffla skrev 2009-11-01 21:29:32 följande:Vad synd men jag förstår. DU har ju en bit att åka. Hoppas att det klaffar bättre i vår och att jag då kan köra (inga dumma mässor som ställer till det då)
-
näe, brudarna
Jag har inte så mycket här att hänga längre, ska nog ta en Fl paus till framot lör sön när ni fått in alla härliga salgköp, i vanliga bildtråden? och försöka hinna med lite annat
Är redan så lessen och besviken att jag inte får träffa er alla goa igen nu och vara här gör det bara värre * fånigt, javisst men sån är jag * får hoppas till våren(kommer dock kolla efter röda pluttar i inbox eller gb
)
så tjejer:
SHOPPA JÄRNET!!!!!!!
och ha såååå jäkla kul!!

KRAM
(kanske jag blir först me fina prespringen nu när ni handlar slut på alla pengarna
)
-
Är sååååååååå avis på allt fint shoppande och på er som har ert roliga kvar
-
småskruttar verkar vi ha gott om
väntar fortf på att växa i vårsalgens 80
-
är glad att A tagit skuttet förbi där, han höll till där länge han me, kläderna började ju nästan bli nöttalillronya skrev 2009-11-05 23:22:47 följande:Ja det verkar så.Här börjar vi så smått lämna 86/92 där vi huserat ett par år.
-
Skulle det vara nån som har några 100 danska över i morgon så säg till butte så kan hon bränna dom åt mig
(kan kanske vara bra me några svenska sen på kontot på måndag
)
Ha så kul i morrn alla brudarna och tänk inte på stackars mig