• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 09:27:14 följande:
    Hjälp mej... Va kom de för lurvar i våras!?
    ljusturkos med gröna
    ljuslila med turkos
    rosa med gula
    mörkare grönt med blå
    ljusturkos med röd

hmm nån fler
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2009-11-01 09:31:23 följande:
    ljusturkos med gröna ljuslila med turkosrosa med gulamörkare grönt med blåljusturkos med rödhmm nån fler
    TACK!

Minns du overallerna sen förra hösten oxå!? {#lang_emotions_dreamer} Pojkiga, visstkom de e n brun!?
    080826 - Puma Teolin
  • Greksmurfen

godmorgon: butte är du här??

inte helt Ot men måste berätta min dröm där du vatt huvudpersonen... vi var på väg till molosalgen å skulle plocka upp dej..visade sig att du var inlagd och bodde sedan en tid på en öppen psykiatrisk klinik =P....var lite skeptisk att ta med dej.. men du hoppad e ju in i bilen ndå....
    sen tänkte jag efter men så här såg hon väll inte ut å hade inte hon barn med hmmm........

ja det va det=P..själv så ska vi titta in en loppis om 2 tim sm sak vara i närheten.. vem vet kanske finns ngt fynd=)

• Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 09:39:07 följande:
    godmorgon: butte är du här??inte helt Ot men måste berätta min dröm där du vatt huvudpersonen... vi var på väg till molosalgen å skulle plocka upp dej..visade sig att du var inlagd och bodde sedan en tid på en öppen psykiatrisk klinik =P....var lite skeptisk att ta med dej.. men du hoppad e ju in i bilen ndå....sen tänkte jag efter men så här såg hon väll inte ut å hade inte hon barn med hmmm........ja det va det=P..själv så ska vi titta in en loppis om 2 tim sm sak vara i närheten.. vem vet kanske finns ngt fynd=)
    HAHAAHAH Fyyy vad kul jag är lite psyko
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-11-01 09:31:23 följande:
    ljusturkos med gröna ljuslila med turkosrosa med gulamörkare grönt med blåljusturkos med rödhmm nån fler
    ÅHHHHHHH DEN LJUSLILA!!!

Jag måste ha en sån i 62!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-01 09:49:13 följande:
    HAHAAHAH Fyyy vad kul jag är lite psyko
    hehehhe....psyko e nog vi alla lite granna som shoppar som vi gör.. å anordnar resor tillsammans till molosalgen med helt främmande personer..=)

men fatta vilka trevliga vänner man fått genom detta forumet=)
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-11-01 10:02:05 följande:
    ÅHHHHHHH DEN LJUSLILA!!!     Jag måste ha en sån i 62!!
    =D..fin e den=)....man får utbyta lite i kö om vad man vill å så får vi byta med varandra om det e så att ngn hittar det man vill ha=)få ha en lapp med mej
  • Helle

Hej hej!

Slänger in en fråga här då det inte är en endaste person här verkar det som Men min lagersalgskontakt har fått förhinder att åka. Finns det någon som skulle vilja kolla ett par saker åt mig ... please .. vi kan alltid lösa det med ett litet resebidrag kanske  
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 09:39:07 följande:
    godmorgon: butte är du här?? inte helt Ot men måste berätta min dröm där du vatt huvudpersonen... vi var på väg till molosalgen å skulle plocka upp dej..visade sig att du var inlagd och bodde sedan en tid på en öppen psykiatrisk klinik =P....var lite skeptisk att ta med dej.. men du hoppad e ju in i bilen ndå.... sen tänkte jag efter men så här såg hon väll inte ut å hade inte hon barn med hmmm........ ja det va det=P..själv så ska vi titta in en loppis om 2 tim sm sak vara i närheten.. vem vet kanske finns ngt fynd=)
    Haha...psykoButte! *hihi*
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!