• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Greksmurfen
    Helle skrev 2009-11-01 10:41:39 följande:
    Hej hej! Slänger in en fråga här då det inte är en endaste person här verkar det som Men min lagersalgskontakt har fått förhinder att åka. Finns det någon som skulle vilja kolla ett par saker åt mig ... please .. vi kan alltid lösa det med ett litet resebidrag kanske  
    kan ja göra=) bara inboxa listan=)
  • Greksmurfen
    Duntoffla skrev 2009-11-01 10:44:34 följande:
    Haha...psykoButte! *hihi*
    haha ..ja vad e det å drömma=P......
  • Lalalong

Börjar kännas nu att jag är helt orutinerad...
    Jag har inget system alls... Bestämmer ni innan vad ni vill ha eller bara letar ni på måfå?
    Det enda jag vet är att en lurv-overall vill jag ha till bebisen och sen måste jag har en dinosaur-tröja till min dinosaurtokiga dotter! Annars förlåter hon mig nog aldrig
    Men sen vet jag inte... jag tänker att det löser sig på plats lixom. Är det dumt tänkt?? Kommer det bara bli rörigt och resultera i att jag blir helt förvirrad på plats och kommer hem med ingenting..?

• Duntoffla
    Lalalong skrev 2009-11-01 10:55:51 följande:
    Börjar kännas nu att jag är helt orutinerad... Jag har inget system alls... Bestämmer ni innan vad ni vill ha eller bara letar ni på måfå? Det enda jag vet är att en lurv-overall vill jag ha till bebisen och sen måste jag har en dinosaur-tröja till min dinosaurtokiga dotter! Annars förlåter hon mig nog aldrig Men sen vet jag inte... jag tänker att det löser sig på plats lixom. Är det dumt tänkt?? Kommer det bara bli rörigt och resultera i att jag blir helt förvirrad på plats och kommer hem med ingenting..?
    Jag kommer inte bestämma nu innan eftersom man inte vet vad som finns i rätt storlek när man väl är där. Sen kan man ju önska och drömma. Sist fanns nästan inget av det jag tänkt ut innan när jag väl var på plats. Men på något underligt vis shoppade jag en massa ändå
  • Lalalong
    Duntoffla skrev 2009-11-01 11:06:41 följande:
    Jag kommer inte bestämma nu innan eftersom man inte vet vad som finns i rätt storlek när man väl är där. Sen kan man ju önska och drömma. Sist fanns nästan inget av det jag tänkt ut innan när jag väl var på plats. Men på något underligt vis shoppade jag en massa ändå
    Hihi, ja men då så!
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-11-01 10:55:51 följande:
    Börjar kännas nu att jag är helt orutinerad... Jag har inget system alls... Bestämmer ni innan vad ni vill ha eller bara letar ni på måfå?Det enda jag vet är att en lurv-overall vill jag ha till bebisen och sen måste jag har en dinosaur-tröja till min dinosaurtokiga dotter! Annars förlåter hon mig nog aldrig Men sen vet jag inte... jag tänker att det löser sig på plats lixom. Är det dumt tänkt?? Kommer det bara bli rörigt och resultera i att jag blir helt förvirrad på plats och kommer hem med ingenting..?
    Nej jag skriver inga listor, jag bara plockar! Helt omöjligt att veta vad som finns där ändå. Jag vill oxå ha en eller fyra lurvoverller Men vilka färger som finns är ju omöjligt att veta...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Lalalong
    Duntoffla skrev 2009-11-01 11:12:04 följande:
    Det är nog ingen större risk att du går hem tomhänt
    Nää, nä jag trodde väl egentligen inte det heller.
    Men man vet ju hur det kan vara när man går och shoppar på måfå, speciellt på REA... det är inte alls ovanligt att jag tycker att jag inte hittar _någonting_ när jag inte vet vad jag letar efter!
    Däremot när man har ett mål med shoppingen och bara ska ha det... ja då hittar jag hur mycket som helst!!

Men jag tror nog inte det ska vara några problem
    Intressant dock att höra vad ni har för strategier
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-11-01 11:13:37 följande:
    Nej jag skriver inga listor, jag bara plockar! Helt omöjligt att veta vad som finns där ändå. Jag vill oxå ha en eller fyra lurvoverller Men vilka färger som finns är ju omöjligt att veta...
    Haha
    Ja, jag tror jag nöjer mig med en, men jag vet ju inte vad det är för pyre som ligger i magen. Svårare då!
    Egentligen är jag inte så brydd på "pojkigt" och "flickigt" då det inte riktigt existerar i min värld. Men det handlar också om hur barnet är på något vis. Jag tycker inte det är alla bebisar som klär i rosa t.ex ... även om jag tycker att den rosa färgen jag sett på några lurvar i era gallerier är helt underbar!!
    (Klara klädde t.ex. inte så bra i rosa när hon var bebis eftersom hon hade alldeles knallrött hår som sin pappa )
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2009-11-01 11:14:53 följande:
    Nää, nä jag trodde väl egentligen inte det heller. Men man vet ju hur det kan vara när man går och shoppar på måfå, speciellt på REA... det är inte alls ovanligt att jag tycker att jag inte hittar _någonting_ när jag inte vet vad jag letar efter! Däremot när man har ett mål med shoppingen och bara ska ha det... ja då hittar jag hur mycket som helst!!Men jag tror nog inte det ska vara några problem Intressant dock att höra vad ni har för strategier
    Du får din stora säck när du kommer in sen bara öser du ner kläder i den som kanske om möjligt eventuellt kan vara intressant. När hela säcken är full, DÅ sorterar du bort det du hävt ner i fel storlek, fel print mm mm
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!