• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Lalalong
    Busbellan skrev 2009-11-01 11:18:17 följande:
    Du får din stora säck när du kommer in sen bara öser du ner kläder i den som kanske om möjligt eventuellt kan vara intressant. När hela säcken är full, DÅ sorterar du bort det du hävt ner i fel storlek, fel print mm mm
    Det låter som en mycket bra plan!
    Så gör jag för det mesta när jag handlar också. Samlar på mig massor massor massor och sen rensar jag.

Till mig själv så handlar jag en hel del kläder från t.ex. Laredoute. Och det brukar vara så att vi kör en gemensam beställning på jobbet varje gång en ny katalog kommer. De andra brukar beställa så där 2-3 plagg var medan jag skriver lååååånga listor... Och sen stryker jag 3/4
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 10:53:02 följande:
    kan ja göra=) bara inboxa listan=)
    Åh, vad snällt Då inboxar jag senare så du kan få pengar, lista etc. Vilken dag far du?
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-01 11:18:17 följande:
    Du får din stora säck när du kommer in sen bara öser du ner kläder i den som kanske om möjligt eventuellt kan vara intressant. När hela säcken är full, DÅ sorterar du bort det du hävt ner i fel storlek, fel print mm mm
    obs när man gör det så sitter man med övriga FL:are =P å byter sins emellan haha
  • lillronya
    Lalalong skrev 2009-11-01 10:55:51 följande:
    Börjar kännas nu att jag är helt orutinerad... Jag har inget system alls... Bestämmer ni innan vad ni vill ha eller bara letar ni på måfå?Det enda jag vet är att en lurv-overall vill jag ha till bebisen och sen måste jag har en dinosaur-tröja till min dinosaurtokiga dotter! Annars förlåter hon mig nog aldrig Men sen vet jag inte... jag tänker att det löser sig på plats lixom. Är det dumt tänkt?? Kommer det bara bli rörigt och resultera i att jag blir helt förvirrad på plats och kommer hem med ingenting..?
    JAg brukar kolla i garderoberna vad barnen behöver mest eller minst av.
    Och kolla lite vad för storlekar som kan tänkas funka.
    Utöver det är det bara att shoppa på.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 11:25:37 följande:
    obs när man gör det så sitter man med övriga FL:are =P å byter sins emellan haha
    Japp, självklart
    Man måste slänga ner sånt i sin säck som man även tror andra vill ha, då sänger man med 3-4 likadana och delar ut sen

I den stora rensningshögen som bildas gräver sen danskorna som galningar
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-01 11:27:02 följande:
    Japp, självklart Man måste slänga ner sånt i sin säck som man även tror andra vill ha, då sänger man med 3-4 likadana och delar ut sen I den stora rensningshögen som bildas gräver sen danskorna som galningar
    HAHAHAHA.. ja kan säga att jag med typ istort sett nästan stod i de högen å hittade lite fynd=)
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-01 11:27:02 följande:
    Japp, självklart Man måste slänga ner sånt i sin säck som man även tror andra vill ha, då sänger man med 3-4 likadana och delar ut sen I den stora rensningshögen som bildas gräver sen danskorna som galningar
    Haha...ja, de var som hökar där

"Well, you can have my leftovers"
  • Greksmurfen
    Helle skrev 2009-11-01 11:22:28 följande:
    Åh, vad snällt Då inboxar jag senare så du kan få pengar, lista etc. Vilken dag far du?
    onsdag offcourse=D första dagen weeee
  • skrutthumlan2

Ligger lurvarna i en egen kartong eller bland allt annat?

har ju aldrig träffat någon av er härinne tidigare, men jag kanske gör er sällskap vid era enorma sortara ut högar, om det är ok

• Greksmurfen
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-01 11:41:13 följande:
    Ligger lurvarna i en egen kartong eller bland allt annat? har ju aldrig träffat någon av er härinne tidigare, men jag kanske gör er sällskap vid era enorma sortara ut högar, om det är ok
    du e så välkommen så=).....hmm jag ahr i stort sett bara hittat lurvarna idär övria kläder ligger i den stl så att säga..är vella bara jackor å sånt som är vid sidan av?? lr har ja fel
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!