• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-11-01 18:02:41 följande:
    Jag sålde ju vår lurvoverall nu i höst, trots att den egentligen passade än, hon använder jackan och byxorna nu istället Vilken storlek var det i den?
    Det är 92, men den är liten.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-11-01 18:05:13 följande:
    Det är 92, men den är liten.
    Ja, då måste den vara liten. Ella kunde ju egentligen fortfarande ha sin i 92, hon hade den lila med röd kant
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-11-01 18:06:08 följande:
    Ja, då måste den vara liten. Ella kunde ju egentligen fortfarande ha sin i 92, hon hade den lila med röd kant
    Ja jag får nog se om jag hittar en större på onsdag.
    Köpte ju en brun på förra salgen men sålde den igen eftersom jag fick tag i den grå. Dumt!
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-11-01 18:10:23 följande:
    Ja jag får nog se om jag hittar en större på onsdag.Köpte ju en brun på förra salgen men sålde den igen eftersom jag fick tag i den grå. Dumt!
    Ja, det var ju hemskt dumt gjort
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-11-01 18:11:10 följande:
    Ja, det var ju hemskt dumt gjort
    Ja ibland tänker man inte så mycket.
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-11-01 17:44:03 följande:
    Vet du, jag tror de plockar fram ALLA lurvar först på lördagen ite kompensation för i våras då det knappt fanns en enda lurv på lördagen

det tror jag med

*hoppas det finns en yttepytteliten lurv kvar till mig*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

åhh.. vi sitter o kolla hus på hemnet nu.. *dumt gjort, myyycket dumt gjort*
    hittat det hus med tomt o allt jag vill ha..
    bra antal rum, bra planering ( 3 sovrum uppe, dusch, litet allrum = perfekt för 3 barn)
    o sen 2 sovrum nere.. o vardagsrum, tvätt, kök..
    o stort garage.. o tomt.. o på landet som sambon vill.. (jag e uppväxt så ju, men vet vilket stök de var när man skulle hem från kompisar, missat skolskjuts, helger mm)
    å dessutom billigre än vi bor nu..

SUCK
    kan man flytta ett hus med tomt??

sorry för ot..

busbellan, såg du att jag har en till med mig från mig??
    hon ångrade sig "jag SKA ner, jag vill ner".. så har fixat det nu, ska med till 110, tom ändrat sin barnhelg redan!
    så den andra får jag svar om i morgon..

* 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-01 18:46:14 följande:
    åhh.. vi sitter o kolla hus på hemnet nu.. *dumt gjort, myyycket dumt gjort*hittat det hus med tomt o allt jag vill ha..bra antal rum, bra planering ( 3 sovrum uppe, dusch, litet allrum = perfekt för 3 barn)o sen 2 sovrum nere.. o vardagsrum, tvätt, kök.. o stort garage.. o tomt.. o på landet som sambon vill.. (jag e uppväxt så ju, men vet vilket stök de var när man skulle hem från kompisar, missat skolskjuts, helger mm) å dessutom billigre än vi bor nu.. SUCK kan man flytta ett hus med tomt?? sorry för ot.. busbellan, såg du att jag har en till med mig från mig?? hon ångrade sig "jag SKA ner, jag vill ner".. så har fixat det nu, ska med till 110, tom ändrat sin barnhelg redan!så den andra får jag svar om i morgon..
    Det är ju så skönt att bo på landet. Det finns grannar men på avstånd så man störs aldrig av dem. Lugnt och skönt och inte en massa bilar och oljud hela tiden. Jag ångrar inte att vi flyttade ut på landet. Det känns som att fördelarna överväger nackdelarna.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-11-01 18:46:14 följande:
    åhh.. vi sitter o kolla hus på hemnet nu.. *dumt gjort, myyycket dumt gjort*hittat det hus med tomt o allt jag vill ha..bra antal rum, bra planering ( 3 sovrum uppe, dusch, litet allrum = perfekt för 3 barn)o sen 2 sovrum nere.. o vardagsrum, tvätt, kök.. o stort garage.. o tomt.. o på landet som sambon vill.. (jag e uppväxt så ju, men vet vilket stök de var när man skulle hem från kompisar, missat skolskjuts, helger mm) å dessutom billigre än vi bor nu.. SUCK kan man flytta ett hus med tomt?? sorry för ot.. busbellan, såg du att jag har en till med mig från mig?? hon ångrade sig "jag SKA ner, jag vill ner".. så har fixat det nu, ska med till 110, tom ändrat sin barnhelg redan!så den andra får jag svar om i morgon..
    ja jag såg det, kul!!
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-01 18:51:00 följande:
    Det är ju så skönt att bo på landet. Det finns grannar men på avstånd så man störs aldrig av dem. Lugnt och skönt och inte en massa bilar och oljud hela tiden. Jag ångrar inte att vi flyttade ut på landet. Det känns som att fördelarna överväger nackdelarna.
    vi tänker på hur vi, o framförallt han e uppväxt.. med naturen utanför dörren..
    skog o bygga koja i, träd o klättra i, o backar till pulkor
    aldrig inne framför tv eller dator.. fanns alltid o göra..
    hittade ett hus med ladugård till, o ett annat med nåt slags uthus i större format..
    o stora gröna ytor..

skog o plocka svamp o bär i..
    jaja..

enda som jag känner är ju det där med o skjutsa barn o hämta överallt.. 3 barn så ska de va dans, simskola, innebandy, hockey.. o sen kompisar x 3 ...
    han har iofs sagt att han kör o hämtar överallt..

vi har pratat om detta redan när vi tittade hus innan..
    nu har vi bott i detta 4 år.. vi skulle ha lätt o sälja, har sånt kanonläge med nära allt, men ändå lugn gata..  (3 förskolor, 0-9 + 1-3 gymn, bad, bibliotek, buss, tåg) allt inom 5 min gångväg... ica tar väl knappt 10 min till..
    så har lite svårt o släppa huset.. som dessutom enbart har hallen kvar, sen e alla rum renoverade...

nu e vi så less på ett par av våra grannar..
    riktigt spyless..

så.. ja..

o båda har fast jobb, så inget hinder där.. bara byta hus.. typ..
    men.. ja..
    nångång ska vi med bo på landet..
    vi tittar mer o mer nu iaf...
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!