• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan
    melizza skrev 2009-11-01 18:02:18 följande:
    jaha ska dem övernatta.....ååå det hade inte jag tänkt men jag kanske kan ta mig ner till malmö och sen hoppa deras bil och även åka med dem hem kanske.....får nog inboxa henne tror jag
    ett förslag...åk med dom ner o dela rum på formule1 med mammastök...kostar er 200kr/person för 1 natt. O så kan ni åka med Harleys bil alla 4 på lördagen till salgen...

Mammastök - Felipe är sur, jag fick sammandragningar idag bara jag var ute en stund med Maia o cyklade så nu vill han inte släppa iväg mig på lördag också knappt han vill släppa iväg mig på onsdag...känns så tråkigt o åka alls när han är så emot det Jag som sett fram emot denna salgen så länge
  • LJ2
    mammastök skrev 2009-11-01 19:30:47 följande
    lillronya skrev 2009-11-01 19:20:45 följande:
    Vi bor mitt i skogen med våra fem barn. Tänkte som ni när vi flyattade hit fast vi bara hade två barn då. Hur det blir med kompisar och aktiviteter... Kan bara säga att jag aldrig ångrat valet att bo på landet! Såååå himla skönt! Visst man får lägga mycket tid skjutsar, men i gengäld ägnar man ju den tiden åt barnen. Man är ju liksom ändå med.
    hmm.. ja.. det kanske inte e så farligt då?
    vet ju bara vi 6 syskon.. *cykla på senhösten 5-8 km bereonde på vem man va hos.. kallt!! läskigt vintern tåg, buss eller mamma*
    vi pratar mer o mer om det iaf.. o kollar så fort man e ute o åker osv..
    pratade ju redan innan, så inte alls konstigt om vi nu skulle bestämma oss för det..
    tror barnen skulle må så bra av det då de gillar naturen så mycket.. *jag med!!!*
    Milliz skrev 2009-11-01 19:06:25 följande:
    Ja, jag kan förstå att det känns lite svårt att ge upp erat nuvarande hus om ni har så nära till allt. Det hade inte vi i vårt gamla hus. Det var ju iofs ganska centralt men ändå 3 km från affärer osv. Nu har vi en mil till närmsta affär men det funkar det också. Det känns som att närheten till natur och båt och allt är värd så mycket. Då får vi vi väl se hur det funkar då barnen blir större. De är ju bara 1 och 2år nu. Fast det finns flera barn som är lika gamla som våra i byn så det är ju jättebra.
    det skulle det inte finnas där vi kollade.. tyvärr..
    om man inte flyttade uppåt som sambon kommer ifårn.. va lite inne på det ett tag med.. e fortfarande sugen på o strunta i vår pisshåla här o bara dra..
    tyvärr har vi 2 fasta jobb o släkt som vi e tighta med.. så de drar med ganska mycket..
    men men.. lite på landet e kanske bättre än inget..

nu ska jag nog försöka lägga ut nåt på t..
    sista rycket.. nu i veckan e det ingen övertid tror jag, menfrån mitten e det övertid, o då kommer jag inte ha tid.. 
    varken o packa, ta kort elelr nåt.. ingen ork heller.. varje minut till barnen..!!!

* 3 underbara busfrön *
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-11-01 19:45:37 följande:
    ett förslag...åk med dom ner o dela rum på formule1 med mammastök...kostar er 200kr/person för 1 natt. O så kan ni åka med Harleys bil alla 4 på lördagen till salgen...Mammastök - Felipe är sur, jag fick sammandragningar idag bara jag var ute en stund med Maia o cyklade så nu vill han inte släppa iväg mig på lördag också knappt han vill släppa iväg mig på onsdag...känns så tråkigt o åka alls när han är så emot det Jag som sett fram emot denna salgen så länge
    inboxade dig innan jag hunnit läsa här {#lang_emotions_kiss}
    andras barn och mina älskade ungar
  • LJ2
    stökmamma skrev 2009-11-01 19:44:29 följande:
    annars kan man ge sig 17 på att aktiviteterna dom vill på finns ändå inte i närheten så man får skjutsa ändå
    ja, man får tänka så skjutsa hit o dit oavsett vart man bor.. =))
    *simskola tar 2 min o gå till typ.. innebandy, handboll med, o dans när de var i sporthallen.. se den från oss lixom *
    iofs.. ett tag var det 1 mil till dansen o simningen.. kort period..
    hmm..

nä.. jag ska ju inte va här o babbla...
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-11-01 19:44:29 följande:
    annars kan man ge sig 17 på att aktiviteterna dom vill på finns ändå inte i närheten så man får skjutsa ändå
    Det är så typiskt!

Står en här vid sidan och babblar och babblar och babblar. Och så ska vi fixa stereo och så ska vi fixa ludd och när får jag köra blablablabla
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-01 19:45:37 följande:
    ett förslag...åk med dom ner o dela rum på formule1 med mammastök...kostar er 200kr/person för 1 natt. O så kan ni åka med Harleys bil alla 4 på lördagen till salgen... Mammastök - Felipe är sur, jag fick sammandragningar idag bara jag var ute en stund med Maia o cyklade så nu vill han inte släppa iväg mig på lördag också knappt han vill släppa iväg mig på onsdag...känns så tråkigt o åka alls när han är så emot det Jag som sett fram emot denna salgen så länge
    har du inte förklarat för han att du ska sitta på en stol o kudde o peka??
    o att andra ska springa röven av sig för din skull?
    eller sa dom inte det??

fy vad jobbigt läge.. =( dumma bråkbebis...
    fast förstår han ändå..
    o förstår dig..

{#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-11-01 19:55:04 följande:
    Det är så typiskt! Står en här vid sidan och babblar och babblar och babblar. Och så ska vi fixa stereo och så ska vi fixa ludd och när får jag köra blablablabla

åhh vad kul..
    gick allt bra nu då?? va den ok? såg bara andra om skroten..
    visat henne lurvtygerna du hittade?? :.-)
    * 3 underbara busfrön *
  • stökmamma
    Det är så typiskt! Står en här vid sidan och babblar och babblar och babblar. Och så ska vi fixa stereo och så ska vi fixa ludd och när får jag köra blablablabla
    en mindre å köra runt på nu när hon kan själv och me tak gör varken regn eller kyla så jättemycket *mycke bättre än en moppe*
    andras barn och mina älskade ungar
  • 1 och 1 är 3
    Coolt med epa ju!! Tuffaste tjejen i stan!!
    080826 - Puma Teolin
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-11-01 19:57:49 följande:
    åhh vad kul.. gick allt bra nu då?? va den ok? såg bara andra om skroten.. visat henne lurvtygerna du hittade?? :.-)
    Ja det gick bra och nu är hon så glad.
    Lite att fixa med men inga stora grejor.
    Japp svart lurvtyg ska beställas idag.
    stökmamma skrev 2009-11-01 19:58:45 följande:
    en mindre å köra runt på nu när hon kan själv och me tak gör varken regn eller kyla så jättemycket *mycke bättre än en moppe*
    Ja nu ska hon få köra själv. Även skjutsa syskon ibland kanske.
    Detta är MYCKET bättre än moppe, ja!
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 19:59:40 följande:
    Coolt med epa ju!! Tuffaste tjejen i stan!!
    Visst är det coolt!!!
    Tänk till våren när den blir håååååsa!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!