• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-11-01 18:53:09 följande:
    ja jag såg det, kul!!
    japp..
    om det bara blir vi 3 så kan vi mötas upp ju, o fortsätta i min bil alla 5 ? eller har hon fått annan som ska med henne än??
    i morgon vet jag hundra.. =))
    annars blir vi 4.. hmm.. undra om nån jag känner har minivan med 7 platser?? *funderar*
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-01 18:58:46 följande:
    vi tänker på hur vi, o framförallt han e uppväxt.. med naturen utanför dörren.. skog o bygga koja i, träd o klättra i, o backar till pulkor aldrig inne framför tv eller dator.. fanns alltid o göra.. hittade ett hus med ladugård till, o ett annat med nåt slags uthus i större format.. o stora gröna ytor.. skog o plocka svamp o bär i.. jaja.. enda som jag känner är ju det där med o skjutsa barn o hämta överallt.. 3 barn så ska de va dans, simskola, innebandy, hockey.. o sen kompisar x 3 ... han har iofs sagt att han kör o hämtar överallt.. vi har pratat om detta redan när vi tittade hus innan.. nu har vi bott i detta 4 år.. vi skulle ha lätt o sälja, har sånt kanonläge med nära allt, men ändå lugn gata..  (3 förskolor, 0-9 + 1-3 gymn, bad, bibliotek, buss, tåg) allt inom 5 min gångväg... ica tar väl knappt 10 min till.. så har lite svårt o släppa huset.. som dessutom enbart har hallen kvar, sen e alla rum renoverade... nu e vi så less på ett par av våra grannar.. riktigt spyless.. så.. ja.. o båda har fast jobb, så inget hinder där.. bara byta hus.. typ.. men.. ja.. nångång ska vi med bo på landet.. vi tittar mer o mer nu iaf...
    Ja, jag kan förstå att det känns lite svårt att ge upp erat nuvarande hus om ni har så nära till allt. Det hade inte vi i vårt gamla hus. Det var ju iofs ganska centralt men ändå 3 km från affärer osv. Nu har vi en mil till närmsta affär men det funkar det också. Det känns som att närheten till natur och båt och allt är värd så mycket. Då får vi vi väl se hur det funkar då barnen blir större. De är ju bara 1 och 2år nu. Fast det finns flera barn som är lika gamla som våra i byn så det är ju jättebra.
    Elias 070202 Ella 080920
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-11-01 18:58:46 följande:
    vi tänker på hur vi, o framförallt han e uppväxt.. med naturen utanför dörren.. skog o bygga koja i, träd o klättra i, o backar till pulkor aldrig inne framför tv eller dator.. fanns alltid o göra.. hittade ett hus med ladugård till, o ett annat med nåt slags uthus i större format.. o stora gröna ytor.. skog o plocka svamp o bär i.. jaja.. enda som jag känner är ju det där med o skjutsa barn o hämta överallt.. 3 barn så ska de va dans, simskola, innebandy, hockey.. o sen kompisar x 3 ... han har iofs sagt att han kör o hämtar överallt.. vi har pratat om detta redan när vi tittade hus innan.. nu har vi bott i detta 4 år.. vi skulle ha lätt o sälja, har sånt kanonläge med nära allt, men ändå lugn gata..  (3 förskolor, 0-9 + 1-3 gymn, bad, bibliotek, buss, tåg) allt inom 5 min gångväg... ica tar väl knappt 10 min till.. så har lite svårt o släppa huset.. som dessutom enbart har hallen kvar, sen e alla rum renoverade... nu e vi så less på ett par av våra grannar.. riktigt spyless.. så.. ja.. o båda har fast jobb, så inget hinder där.. bara byta hus.. typ.. men.. ja.. nångång ska vi med bo på landet.. vi tittar mer o mer nu iaf...
    Vi bor mitt i skogen med våra fem barn.
    Tänkte som ni när vi flyattade hit fast vi bara hade två barn då. Hur det blir med kompisar och aktiviteter...
    Kan bara säga att jag aldrig ångrat valet att bo på landet! Såååå himla skönt!
    Visst man får lägga mycket tid skjutsar, men i gengäld ägnar man ju den tiden åt barnen. Man är ju liksom ändå med.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-11-01 19:00:11 följande:
    japp.. om det bara blir vi 3 så kan vi mötas upp ju, o fortsätta i min bil alla 5 ? eller har hon fått annan som ska med henne än?? i morgon vet jag hundra.. =)) annars blir vi 4.. hmm.. undra om nån jag känner har minivan med 7 platser?? *funderar*

andras barn och mina älskade ungar
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 19:15:18 följande:
    Vad tror ni tjejer...Kommer priserna va dom samma i år!?
    Hoppas det.
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Olivers  Mamma
    LJ2 skrev 2009-11-01 17:38:35 följande:
    blev du nåt klokare??
    Ja lite
  • Olivers  Mamma
    melizza skrev 2009-11-01 18:02:18 följande:
    jaha ska dem övernatta.....ååå det hade inte jag tänkt men jag kanske kan ta mig ner till malmö och sen hoppa deras bil och även åka med dem hem kanske.....får nog inboxa henne tror jag
    jag kaaaaanske åker på lördan oxå, men bara kanske
  • stökmamma
    lillronya skrev 2009-11-01 19:20:45 följande:
    Vi bor mitt i skogen med våra fem barn.Tänkte som ni när vi flyattade hit fast vi bara hade två barn då. Hur det blir med kompisar och aktiviteter...Kan bara säga att jag aldrig ångrat valet att bo på landet! Såååå himla skönt!Visst man får lägga mycket tid skjutsar, men i gengäld ägnar man ju den tiden åt barnen. Man är ju liksom ändå med.
    annars kan man ge sig 17 på att aktiviteterna dom vill på finns ändå inte i närheten så man får skjutsa ändå
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!