Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Smultronhjärta skrev 2009-11-05 10:32:42 följande:
    Hej!...och då var ni ändå hemma skapligt tidigtJag är också bakis så till den milda grad att jag och Max ska nog äta hämtmat till lunch
    Ja vi var hemma i ok tid.
    Vaknade kl 5 med tokont i huvudet och det vill inte gå över... Men det är det ju värt!!
    Två barn gick till skolan i nya molosar. Dessutom snöade det så att Nikita fick inviga sin rosa molojacka.
    Anjelin gick till kyrkis i molo hon med och fiiiiina regnbågsjackan.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-11-05 10:33:00 följande:
    Nu äntligen fick jag upp bilderna!Åhhh Butte rosa/gula leggings!! Dom hade jag velat haDet jag saknar att jag inte hittade är gul tunika och geometrileggings! Det hade jag velat ha!!!!!!!!
    Både aquaflower och de coola rosa leggingsen skulle jag allt kunna komma och sno en mörk natt. Rätt avis.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-11-05 10:44:17 följande:
    ronya, everlonn, butte, stormis, trunken härlig shopping, blir inte alls avis och sugen på att dra till danmark. Fortfarande ingen spontan som vill hänga på????????
    TAck!
    Hade jag haft pengar till det så hade jag både följt med dej idag och åkt på lördag.
  • lillronya

Vilken massa fin salgshopping i bt!!
    Alla har verkligen hittat riktigt fina molosar!

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-11-05 12:09:27 följande:
    Jag har oxå 3500 danska med mig. Är sugen på att växla mer dock
    Lalalong skrev 2009-11-05 11:54:41 följande:
    Jag med!!! Jag ska växla 5000 sek, blir typ 3500 dkk. Känns som att det kanske inte räcker så himla långt ändå Aja, det får bli vad det blir
    melizza skrev 2009-11-05 11:54:06 följande:
    jag tänker samma här...har med mig 3700 DKK vad har du med dig??
    PartyMolly skrev 2009-11-05 11:51:00 följande:
    Så mycket fiiint ni har shoppat!!!börjar undra om pengarna räcker hihi
    JAg hade knappt 3000 danska med mej och handlade till 4 barn. Pengarna räcker till en hel del.
    Men visst, man hade väl inte tackat nej till lite mer pengar.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 12:15:56 följande:
    nu är du glad att jag gav dig regnbågsjackan va Hade jag vetat att jag skulle fått den för 200 hade jag ju köpt den själv Fast Maia överlever nog utan den Hon har ju vinterkläder så hon klarar sig Ska du impregnera den själv? Finns ju sån spray att köpa typ på stadium
    JA jag är jätteglad! Tänkte på det igen nu när jag hämtade henne.

Det var ju min danska vän som diskuterade fram det där priset.
    Den har ett skydd som är nytt och inte speciellt testat därför kunde de sänka priset. För att de kunde inte garantera att den är vattentät.
    Bryr mej nog inte om att impregnera den just ju iaf. Får se hur mycket den tar in om det regnar på den.
    Hon har ju overall att vara ute och leka i.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 12:22:22 följande:
    Ja du kan ju iaf använda den som promenadjacka eller "ut o åka i bilen"-jacka eller så när man inte behöver krångla på med overall Måste ju berätta det skojigaste igår, när jag kom fram till kassan till killen som jag alltid väljer (ägaren eller chef av något slag) Han kände igen mig 10% rabatt fick jag Han bara slängde ner den sista högen i kassen gratis o sa grattis till bebisen
    JA det var ju en sån jacka vi behövde, så det är helt ok. Den är ju SÅ fin iaf!

Härligt med jätterabatt!!!
  • lillronya
    Willhellmina skrev 2009-11-05 12:48:49 följande:
    Nänä, nu får ni stanna hemma så det blir liiiite kvar till oss andra

Å vad jag skulle vilja åka på lördag för att träffa alla som ska dit då!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-05 12:52:40 följande:
    Hihi, vore kul att se när alla träffas. Presenterar sig alla med alias eller vet ni alla varandras namn?
    Det är superkul när alla träffas sådär!
    Blir ganska mycket alias då.
  • lillronya
    Pildi skrev 2009-11-05 13:01:10 följande:
    Helt sjukt! Vi är nog mer en beroende ha ha... Jag försöker hålla mig borta från trådet för att inte bli påverkad...ha ha
    Jag är nöjd med min shopping, hade varit glad över att bara åka med och träffa alla.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!