Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Flock skrev 2009-11-05 13:10:11 följande:
    Så nöjd jag är att jag köpte skalen! Tror att 110:an blir perfekt till våren! Tur du satt där du satt så jag fick den braiga ideen att köpa jackan..
    JAg är också ätteglad att jag köpte den!!
    Ångrar dock att jag inte köpte en sån fin vinröd till Anjelin.

KAnske ett projekt för nån snäll själ på lördag??
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:21:34 följande:
    NU kan jag sitta ner en liiiiten stund Fy sjuttsingen va fina inköp tjejer!!! Galet mycket Lamm denna gång, hoppas på Bää på Lördag åxå  Å Smultrons ovanliga suit va ju bara helt uuuuuuuunderbart fin, sån vill jag åxå ha Har varit och växlat pengar, hämtat biljetter, köpt färdkost och packat, nu är jag nästan klar för avfärd Gubben ringde just å vet ni vad...Vi är till 99 procent säkert med HUUUUUUUS  Troligtvis skriver vi kontrakt på Måndag med både våra köpare och sen säljarna... Fattar det inte riktigt än, helt overklig känsla.. Jag ska ÄNTLIGEN från Stockholm!!!  Lär få en lite ledsen tonåring bara å det känns hemskt , hon kommer sakna sina kompisar massor..
    Men alltså hade ni inte lagt ner husaffärerna??
    Vad kul iaf!!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:25:56 följande:
    Å kommer du inte på Lördag?   Jo det hade vi helt gjort!! Sen fick vi ett nytt bud på vår lägenhet i veckan å gula huset fanns kvar, man måste ju nästan då liksom.. Så igår var vi där o kollade IGEN och gick igenom vad som skulle göras klart å idag hade dom accepterat det vi sa Så klaffar allt nu så tilträder vi 20 Deecember redan Va massa fiiiiiint du hittade igår, såååå fin handihand klänning!!!
    Fy vad roligt att verkar lösa sej nu!

JA det fanns så mycket fint igår!
    Det roliga med klänningen är ju att jag beklagade mej innan att det inte fanns ett plagg med hand i hand som jag gillar. Vill ju ha allover inte nåt annat på ärmarna. Och så bara låg den där.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:31:30 följande:
    Mmmm.. Nu kommer jag vara skitnervös tills dess allt är skrivet o klart Förstår att du är lycklig över den underbara, jag måste hitta en sån!!! *älskar*
    Det förstår jag!

Hoppas du hittar en sån du med.
  • lillronya

Måste bara säga att softshelljackan är så himla fin!!
    Köpte 110 efter råd av Butte. Tänkte att E väl kan ha den till våren eller nåt.
    Passar perfa redan nu! Ja med växmån men ändå. 110 alltså!

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 15:40:10 följande:
    Men tro på F A N!!Vår mäklare tog ett nytt utdrag ur registret idag inför kontrakts skrivning å nog ligger den där jävla panten kvar än!!  Va e de för en bank som inte fixar detta??? Hela vår affär hänger ju på det... Nu KOKAR jag av ilska!!
    Men det är ju helt galet!!! Måste ju banken kunna ordna på studs!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 15:49:53 följande:
    Ja har dom inte fixat det tills Tisdag kl 09.00 då vi ska skriva över lägenheten på köparna då kan jag lova det är KRIG!!  Så förbannat dåligt!! Å dom har ju skickat mail till oss och mäklaren sen har vi även fått brev där detta står, men på den viktigaste punkten hos HSB den kan dom inte fixa, nä fy F A N!!
    Förstår dej!!
    Ni fick ju tom en bok
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 15:52:22 följande:
    Ja den där jäkla boken ska jag kasta i hövvet på dom om vår affär rasar pga av detta   Vi får inte sälja förrän den är borta ur registret   Å allt som gick så bra  *lessen*
    Ja gör det!
    Alltså får det gå till såhär? Helt galet....
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 19:38:21 följande:
    Men Max sover ju vääldans gott i sin rååååsa Småfolkslurv
    Anjelin vägrar använda sin
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!