Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molos Lagersalg Hösten 2009!

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 19:58:41 följande:
    E du en sån där cool lugn typ  Jag e superspeedad å jag åker ändå inte förrän på Fredag härifrån
    Jag är ganska cool

Mest glad för att det inte är så tokigt tidigt imorgon som de andra gångerna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2009-11-03 19:59:38 följande:
    Jag är inte heller så uppe i varv ännu. Det lär komma imorgon bitti. Och jag som ska jobba ett par timmar innan jag åker.....kommer inte få ngt gjort. Men jag MÅSTE ta tag i momsdeklrationerna
    Ja hur ska du kunna samla tankarna till det?
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:00:01 följande:
    hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn....käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så...råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........
    Skönt at ni har fått kolla upp vad det är.
    Hoppas att han blir bra snart!
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2009-11-03 20:04:09 följande:
    Jag har beslutsångest för vad jag ska släpa med mig för kläder till jobbet imorgon, som jag ska byta om till. om vi för köa ute kan det ju bli kallt för det kan väl blåsa en hel del där i hamnen. mössa och vantar på med andra ord.
    JAg kan inte riktigt bestämma mej helelr. Jättetjocka jackan eller lagoma jackan...
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:06:12 följande:
    Cooling där Ja, jag skulle ge rätt mycket för att slippa somna kl 01 och gå upp före 06 sen shoppa en hel dag sen hemma kl 23-24  Lär vara äckligt trött   Salg ska vara på kvällen tycker jag
    Ja det blir ett tufft dygn för er. Men roligt!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:11:06 följande:
    Ja, tufft är milt uttryckt Men man kan ju vila på tåget hem åxå, det måste man nästan.. Måste ju orka ta lite bilder när man landar här hemma åxå  Usch.. Kanske skulle ha växlat in allt ändå börjar jag tänka, lär bergis hitta massor jag vill ha o behöva lägga bort *hemska tanke*
    JA det är nog nödvändigt att vila lite på tåget.
    Alltid svårt det där med hur mycket man ska växla...
    Fast här var det inte svårt. Jag hade inte så mycket.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:20:32 följande:
    Å jag bara måste ha fler Miniapplesuits   Fasiken att man inte visste de när de va Katvig Salg  Måste jaga några 98:or nu alltså..
    Fanns ju ändå inga där.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-11-03 20:21:34 följande:
    Men hallå tjejer!!!ok.. några kommer lägga sig sent,några kommer gå upp snortidigt , några får bet resan ganska mycket själv, några får åka många mil, många får stå ute i kallt o blåst, många kommer äta dåligt, en del kommer få stressa för att överhuvudtaget kunna åka, o några kommer få sova borta på olika mindre bekväma ställenMen.. Visst e MOLOSALG värt det ??? *längtar, trots jobba på fre = totalt slut sen, upp halv 4 på morgonen, o åka själv en bit i mörker*
    Absolut värt det!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:22:24 följande:
    Jag fick in rätt bra från T faktiskt, över förväntan tom   Men jag borde spara lite ändå, det är ju snart födelsedag o sen Jul o allt.. Man måste ju inte bränna varenda krona liksom, även om det är himlans skoj  Nä, jag får nog vara nöjd så här!!
    Man är ju nöjd med det man har egentligen, men velar ändå alltid.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:24:46 följande:
    Å inte ?  
    På salgen såg jag inga minäpplen alls
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-11-03 20:27:25 följande:
    på tal om o spara.. fick roligt besked på jobbet igår.. de ska göra om systemet, så kommer betala ut sparade semdagar..jag hade 5 sparade sen 3 år som kommer bet ut.. de andra som är sparade 1 år får va kvar.. så.. full lön *massa tusen mer än FP!!*5 sem dagaratf timmar för nov-dec, några st iaf..+ semtillägg för 9 dagar (dock inte själva dagarna, utan enbart tillägg) o allt kommer på nov lön sa hon på kontoret.. kallade ut mig bara för o säga det... gissa om jag önskat att salgen va i slutet av nov!!! *tur eg att den inte va det, shit.. handlat upp allt på molosar ju!*plus då det jag sparat ihop nu... jag hade varit i himlen!!!
    Vad kul med extra pengar!!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!