Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:26:09 följande:
    Nope-pytteoveraller fanns det en hel del av och massa massa fint i babyflick-skriv upp babyklänningar på din lista! Såå fina
    Åh klänningar {#lang_emotions_dreamer} Hur små finns dom klänningarna i?
    Jag minns inte om det var uppdelat flick/pojk i dom allra minsta storlekarna oxå? i 56 o 62?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:32:47 följande:
    Jag såg 62 iaf så jag gissar att även 56 finns..Det är uppdelat på de små också med en stor storlekshylla i mellan
    Tackar! Då ska jag bara komma ihåg att inte gå till pojk
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:37:17 följande:
    Mammans pärlplatteskor står ju högt i kurs där Eller Lovas suit och väpnarluva i ett nytt print..eller3 par gummistövlar kanskeFår nog gå och fota tror jag...
    öhhh fotta NUUUUUUUUUUUu!!!!!!!!!!!
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-05 09:04:22 följande:
    När jag skulle ut så tog jag ju honom Men han sprang iväg precis när vi kom fram tillkassan..men jag fick lite rabatt av tjejen ändå..Men maken gick ut tidigare och betalade för listorna jag hade bud på och valde nån annan kille och fick inte ett öre i rabatt!!! De tog tom 125 dkk för mycket synd att han inte visste om vilken av killarna molomannen var Jag klagade sen till molomannen när vi kollat kvittot och var inne en liten andratur..då fick jag tillbaka det de tagit för mycket betalt som tur är!! Fyyy vad surt det varit annars!
    Åhh jag måste leta upp Molomannen Den stackaren kommer ha Lååång kö!

Ot, men vilken tidning var det ni var med i? Vi föräldrar? Hittade inte den i vår lilla butik
  • Tjollabolla
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-05 10:42:38 följande:
    råååsa bubblan- kände att det var lite svårt att räkna ut vad sakerna kostade eftersom jag riktigt visste vad som räknades som vad....fick med mig en massa fint hem, så nu längtar jag till sommaren saknade dock pärlplattebyxor i stl 80 samt dalmatiner för killar i stl 92. när jag stod och rensade bland mina 10 lurvar så var det väldigt många danskor som försökte sno dem!det var otroligt skönt att vi fick stå inomhus och köa! insläppet var dessutom ca 30 min tidigare än beräknat, mycket skönt! hörde ni andra danskan som blev rabiat för att kön sprang förbi henne när hon stod och fixade med sin bebis? någon frågade om små storlekarna var uppdelade på tjej och kill, det var dem, många gånger var de på båda sidorna av hyllorna, så man fick gå runt.lycko er som fick rabatt av molomannen, det fick inte jag
    Jag vill höra mer om danskan Älskar KOKO danskor!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 10:45:50 följande:
    Fixat- dock kapades visst bilderna lite i kanten men men
    HAHA söööta bilden på nöbblarna

MASSA FINT!!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 11:13:08 följande:
    Jaa den var jättefin den suiten-även en av väpnarluvorna är i det printet även om den knappt syns Nu när jag har hunnit smälta allt lite så inser jag att det nog var den jobbigaste salgen jag har varit på, det var sååå trångt eftersom Molo ville vara snälla och släppa in alla på en gång Surar fortfarande för att jag tappade min egna halsduk men är ändå glad att handväskan följde med hem...Alla andra gånger har det funnits mer plats för oss svenskor att sitta ihop men nu var det så trångt och så mycket folk att vi knappt såg varandra ju
    Åhhh Hoppas det är lite bättre på lördag... Sist var det ju ingen direkt trängsel där. Men dom kanske inser att det inte går att släppa in alla på en gång. Hoppas! Jag tyckte katvig förra hösten var urjobbig, mygod vad folk trängdes och knuffades där...
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 11:20:57 följande:
    Jag hoppas det för er skull! Nu var det iofs sämsta tänkbara köväder utanför så tanken var ju god.Och jag kan tänka mig att danskorna blev galna när dörren öppnades bra mycket tidigare eftersom de alltid har värsta campingstolarna med sig
    Åhh det är alltid underbart att höra om dessa galna danskor

Jag ska oxå ha en stol med mig
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!