Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Busbellan skrev 2009-11-07 04:43:58 följande:
    Vid 5-tiden kommer de nog och hämtar mig Det åskar ute nu, känns inte helt vanligt vid den här tiden på året
    Oj vad skumt!
    Här är det iaf 7,5 grad ute så det är inga minus OM vi skulle behöva stå ute. Vilket jag verkligen inte hoppas... Nu ska jag packa in mig i bilen!

SES SNART!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-07 19:24:24 följande:
    Hej! Här sitter tre matta tjejer på tåget hem. Har några timmar kvar innan vi kan säga att är hemma!
    Åhh förstår att ni är trötta! Ni lär sova gott inatt. Jag med
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-11-07 19:31:33 följande:
    massa fint i flickbebis va? * lilja skvallrat * nästa gång SKA dockorna få nåt
    Jaaa massa fint!!
    men inte en enda lurvoverall i 62 Å ingen aqua flower suit. Det är väl det jag saknar, annars så är jag sååå nöjd! Milo fick inte jättemkt kläder {#lang_emotions_dreamer}
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-11-07 20:01:27 följande:
    har du tagit bilider gumman?? är nyfiken ju
    Näääe jag ooorkar inte idag! Får bli imorgon förmiddag
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-07 20:04:47 följande:
    Från högtalarna kommer nu detta meddelande:  Som ni märker så står vi nu stilla. Detta beror på att vi fått en skada på vårt lok och tågföraren håller på att göra en felsökning. Vi hoppas att vi får rulla vidare så snabbt som möjligt...
    Men ååhhh nej!! ska ni aldrig få komma hem??
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-07 20:14:27 följande:
    Nytt meddelande: Det har uppstått en mindre brand på loket. Vi väntar på att ett hjälplok ska komma och dra oss härifrån. Kommer att bli rejält försenade.  Tur att vi är så trötta- för vi sitter och skrattar så vi gråter. Bubbans sms till sin man;  Hej jag blir nog lite sen, för loket har brunnit upp.

Ursäkta men det där var ganska roligt!

Ungefär lika roligt som att vi fick backa tillbaka vid brobizzen 4 ggr Å sen höll vi på att lämna Butte ivd bron *garvar så jag gråter igen*
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-11-07 20:21:55 följande:
    Haha!Och vid tillbaka färden fick jag välja mellan att riskera att den öppna bildörren skulle skrapa i, eller att få bommen över bilen..... Riktigt äventyrligt må jag säga
    Verkligen Är riktigt imponerad över din körning, jag hade fått panik många gånger om! Lite terrängkörning hann vi ju oxå med, hela bilen nedskvätt med lera
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-11-07 20:27:32 följande:
    det va ju bara önskemål ju Litar fullkomligt på dig Det kommer bli kanonEller va säger nu andra?
    Det var jääättefina grejor till dig!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-11-07 21:42:43 följande:
    Åå du hittade rosa velourbrallor såg jag allt. De är jag bara SÅ avis på!! Såg du lamm i bt?
    Där fanns en del lamm idag! Suits i storlek 80 och en del knapptröjor och bodys.
    jag är såå glad för jag hittade den gamla fina underbara gröna tröjan med gröna stars {#lang_emotions_heart} 
  • Tjollabolla
    Willhellmina skrev 2009-11-07 21:38:15 följande:
    Men vad fn... jag var så himla noga och kommer ändå hem med två pärlplatte-knapptunikor..... hur tusan gick det till? De låg dessutom i samma påse....
    Åh men man blir så förvirrad! Jag var helt säker på att jag redan hade en butterfly suit, tänkte lägga en 62a som jag hittade för jag var säker på att jag hade en ii 68. Men äh,tänkte jag, jag tar en i 62 med. Tur var ju det för där fanns ingen butterfly suit. Man blir helt förvirrad av alla kläder och print som man drar i!!
  • Tjollabolla
    Willhellmina skrev 2009-11-07 21:53:17 följande:
    Men två kanpp-pärlplatt i samma påse... de måste ju i princip legat uppe på disken samtidgt... skyller på Molo-mannen... han la nog den där Och jag hade fel! 720 dkk fick jag i rabatt... betalade ingenting för blåa kappan + alla mindre plagg inkl gråa lurven i strl 80. Det blev billiga julklappar!!
    OJ vad rabatt!! han var ju inte där när vi skulle betala Vi väntade ändå en stund. SÅ jäkla surt!!!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Somnade klockan tio igår som en stock, vaknade inte förrän 3.30 för att gå å kissa, måste vara rekord för mig nu Då hade jag legat på samma sida i nästan 6 timmar och hade kramp i axeln och sååå ont i höften. 

Nuuu ska jag snart fota allt fint {#lang_emotions_tongue_out}

• Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-08 08:53:51 följande:
    Godmorogn!! Härligt när sovandet klaffar! Här avr det väl sådär med den saken. Kom ju hem och däckade i princip samma sekund, 02.30 och så upp med Neah 7.30. Ögonen går i kors här.Och vad händer då när en mamma är alldeles för trött?Jo Neah tar ut diskmaskinstabletterna (ni vet den med flytande yes+maskindiskmedel- de inplastade) och börjar tugga på en- den spricker såklart och hon får diskmedel i hela munnen! Summa sumarum: Mammor måste få sova- även om det är Fars Dag!!
    Åh men fy! Hann hon svälja ngt?? Jaa Mammor måste faktiskt få sova, framförallt efter en salg!!
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-11-08 09:20:02 följande:
    Men suck.. det går ju inte!! "The script can not continue" eller något sånt knäppt blir det när jag försöker ladda upp bild. *grrr*
    Jag kan inte heller
  • Tjollabolla
    Vad säger ni förresten, ska vi flytta tillbaka till vanliga tråden nu?
    Nu är ju salgen över och det är ju drygt att hålla koll på 2 trådar.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!