Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Molos Lagersalg Hösten 2009!

FL Lisa skrev 2009-10-30 09:58:47 följande:
    åh vad härligt det låter med salg...man blir ju helt salgsjuk av att läsa i den här tråden.Nästan så att jag har lust att ta flyget till stockholm på fredag och försöka ta mig till salgen jag också
    Eller hur! Men jag har bestämmt att vi ska åka till våren, är du på?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    solouniko skrev 2009-10-30 10:16:45 följande:
    Eller hur! Men jag har bestämmt att vi ska åka till våren, är du på?
    Om det blir någon salg då dvs..
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-10-30 10:17:54 följande:
    det beror på om jag har jobb...det blir bra mycket svårare att åka om man jobbar.Nu hade egentligen varit perfekt. Attans att jag inte bor kvar i stockholm..då hade jag åkt utan att blinka
    Jo det är klart, jag är ju mammaledig då fortfarande. Tänkte få ihop typ 3-4 st som åker härifrån också hämtar vi upp stökis i söderhamn Fast om jag inte hade ammat min lilla mammagris nu hade jag nog tagit sista minuten till sthlm och liftat därifrån
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-10-30 10:26:07 följande:
    ni tänkte åka bil ändå från luleå? You are crazy ;.)ja amning är lite svårt att göra något åt..mammagris är ju inte hela världen. När du väl åkt och M är ensam med pappa så är jag säker på att det hade gått utmärkt ändå..dom hade som inte haft något annat val än att lösa det
    Ja det är planen Borde ju nästan vara billigast också om man är 4-5 stycken som delar på bensinen. Man får väl stoppa lite här och där såklart, är det 150 mil kanske enkel väg? Eller längre?

Jo precis, mammigheten är ju inte hela världen. Det måste hon ju ändå komma över, men det är ju det där med amningen. Nåja, jag får göra en liten beställning nu och hoppas på till våren
  • solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-01 11:51:13 följande:
    åååå va jag längtar tills onsdag och jag som inte ens ska med
    Haha jag med! Längtar tills onsdag massor fast jag inte ens ska fara själv
  • solouniko
    stökmamma skrev 2009-11-01 22:03:43 följande:
    näe, brudarna Jag har inte så mycket här att hänga längre, ska nog ta en Fl paus till framot lör sön när ni fått in alla härliga salgköp, i vanliga bildtråden? och försöka hinna med lite annat Är redan så lessen och besviken att jag inte får träffa er alla goa igen nu  och vara här gör det bara värre * fånigt, javisst men sån är jag * får  hoppas till våren(kommer dock kolla efter röda pluttar i inbox eller gb )så tjejer: SHOPPA JÄRNET!!!!!!!och ha  såååå jäkla kul!!KRAM(kanske jag blir först me fina prespringen nu när ni handlar slut på alla pengarna )
    Trist att du inte tog dig iväg.. Till våren SKA vi fara!
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-11-01 22:07:47 följande:
    vad kallas printet med vit botten och färgglada blommor och sländor? och oftast gröna kantband?
    Jag kallar det för sländprintet
  • solouniko

Åhh vad jag längtar till onsdag fast jag inte ens ska få shoppa själv Ska sitta bänkad på eftermiddagen och invänta rapport och kanske lite bilder

• solouniko
    Tasha78 skrev 2009-11-02 20:57:57 följande:
    jag längtar tills alla bilderna börjar ramla in
    Jag med! Hej allihopa förresten, GUD nu är det snart dags. Shit vad spännande och jag är så avis! Hoppas det finns mycket fint
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!