Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Molos Lagersalg Hösten 2009!

ChokladMoshin skrev 2009-11-02 23:16:10 följande:
    Hittade inget kort på stora tjejen i sin. Hittade däremot Mini i sin.Hon är på kortet ca 78-79 cm och har stl. 98.
    Nämen guuuud så söt! Milla måste absolut ha den modellen till sommaren!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 23:29:00 följande:
    Nattis, ska in och rensa barnens garderober nu! Kan inte sova när maken jobbar natt.....
    Här jobbas det också natt.. Fy så trist det är! Fast jag är trött så kan jag inte gå och lägga mig när jag är själv. Funderar på att lägga ut lite på T kanske, eller fota iallafall..
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 23:30:00 följande:
    Tack!! JA, jag hoppas det kommer nya fina print i den modellen!
    Jag med! Då har hon ju "åldern inne" för såna fina också
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 23:36:09 följande:
    Ja....tråkigt är det! Han kommer jobba 3 nätter per vecka i 3 veckor framåt plus dagarna också Jag tänkte rensa i ungarnas garderober och lägga ut lite på T.Måste ju göra plats för alla nya Molosar som mitt gulliga bud ska köpa
    Åh vad trist! Min sambo jobbar 5-skift så han jobbar nattvecka var femte vecka, så det är rätt överkomligt ändå. Man är ju ledig mycket när man går skift iallafall så lite OB tid får jag leva med

Jag har börjat rensa ut 68 nu endel, ska fyllas på med 74/80. Det är sån tur att det finns gulliga människor som handlar åt en på salgen! Jag längtar massor till onsdag fast jag inte ska själv
  • solouniko

Är det någon som ska tokrusa till flick 122/128? Hade så himla gärna velat ge mitt gudbarn ett par pärlplatteleggings. Har skrivit det på min önskelista men mitt snälla bud lär nog sikta in sig mest på flick 74/80/86, så om någon ska till de större storlekarna på en gång skulle jag bli överlycklig

• solouniko

Halloj! Har varit i farten hela dagen och helt glömt bort att jag längtar tills ikväll ju Sambon frågade nyss om det var idag det var salg, HUR kunde jag glömma? Haha! Fast skönt för då har ju dagen gått fortare Hoppas de inte är hemma allt för sent så jag får se mina fiiiina kläder

• solouniko
    Emeli Johanna skrev 2009-11-04 20:50:32 följande:
    Smultrons bil har stannat för att äta på McD, så därifrån dröjer det nog med bilder.. Fick en snabb rapport av min syster så ni som ska shoppa minikläder kan nog se fram emot ett par guldkorn, hon hade hittat både kaninbody, lammbyxa och elgitarrsuit till min mini. däremot nästan ingenting till min son på 2,5 år (baby 92)
    Åh, HUR kan dom stanna och äta?! Det är ju i den bilen mina gobitar ligger i {#lang_emotions_dreamer} Jalla Jalla!
  • solouniko
    Emeli Johanna skrev 2009-11-04 21:08:06 följande:
    haha, ja det är min syster som shoppar åt dig och hon har ju nästan 40 mil hem nu Kan nog dröja med bilder
    Åhhh hade hon hittat mycket skoj? Jo jag kan tänka mig att det tar sin tid, men jag lever på hoppet
  • solouniko
    Emeli Johanna skrev 2009-11-04 21:13:52 följande:
    till mig hade hon mest hittat minikläder men hon hade handlat upp sina pengar som hon växlat och din lilla tjej har väl samma storlek som Stella? Isåfall har hon nog hittat en hel del
    Åh gud vad roligt! Jo de har samma storlek Milla & Stella så det låter ju suuuper Kanske bäst att gå och lägga sig och hoppas på uppdatering imorgon istället
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!