Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Molos Lagersalg Hösten 2009!

solouniko skrev 2009-11-05 10:32:24 följande:
    Men GUD vad mycket fint i BT! Butte jag gillar din shopping!  Och vet ni? Jaaag har fått en älgklänning och en flowerklänning bland annat! I LOOOOVE Therese81
    Eller jag menar Milla såklart {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-05 10:38:35 följande:
    Vad roligt. Jag längtar så till på lördag! Varför kan det inte vara lördag idag?
    Ja superkul, jag älskar älgarna och har länge suktat efter älgklänningen Hoppas du får mycket fint på lördag
  • solouniko
    LillaÄrtan skrev 2009-11-05 17:30:16 följande:
    Ska NÅGON på slagen i helgen?Som kan tänka sig att hamstra ETT PLAGG åt mig? Jag bor 200 mil från slagen.. *Tycker synd om mig själv*
    Visst är det synd om oss? Ska du med till våren? Tur att det finns så många snällisar som ställer upp och shoppar!
  • solouniko
    LillaÄrtan skrev 2009-11-05 18:14:00 följande:
    Åååhh de skulle vara en dröm!! Men de skulle ju kosta tio tusentals kronor? :-OBara resan ner? *Drömmer ändå*Jag har inte variyt ute i god tid att fråga någon så tyvärr har jag ingen som kan shoppa åt mig... *Svär för att jag är så trög*
    Nja så dyrt borde det ju inte bli, jag tror det är ca 160 mil härifrån (Luleå). Och är man 4 stycken som delar på bensin borde det ju inte bli sååå dyrt? Billigare än flyg/tåg/buss osv, men då ska man ju idas också
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-11-05 19:17:22 följande:
    ja det var ju det där med att idas.Jag tycker det låter som en roligare idé att flyta luleå-sthlm tur och retur och sen försöka bila från stockholm-köpenhamn tur och returKänns som en nog lång bilresa och att flyga till sthlm tor härifrån går ju på typ kanske 800-900 vilket inte är så fasligt dyrt.Men man ska aldrig säga aldrig. Går det en bil härifrån till våren och jag inte jobbar då så ska du se att jag sitter i den bilen i alla fall. Vad gör man inte för lite salg
    Jo, det är klart. Men det är ju som smidigt med bil ändå, så man har nånstans att packa in alla fina molosar  Man får ta en weekend och stanna och sova här och där Fast nog hade det varit skönt att flyga till sthlm och bila därifrån såklart!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 19:19:05 följande:
    Flyta Luleå-Sthlm   Tar ni sjövägen? Billigt o bra iofs..
    Jepp, på med flytvästarna bara och slänga sig i sjön så är man framme på nån dag Kanske man skulle flyta ända till köpenhamn om man har tur
  • solouniko

Sambon räknade just lite snabbt, om det är ca 320 mil tur och retur så borde det bli ca 700kr var om man är 4 st som delar på bensinen. Billigt värre!

• solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 19:34:59 följande:
    Det är ju skitbra pris ju!!Vi betalr ju nästan 1300.- för tåg tor liksom..
    Ja verkligen! Nästan värt att bila i hundra år
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-11-05 19:26:52 följande:
    Åh vad jag längtar tills alla snygga molosar som supersnälla stormis shoppade åt mig kommer.Sambon längtar inte efter den rosa lurvoverallen och min mamma höll på att svimma när jag sa att Alvin skulle få en rosa overall
    Vad har du beställt för fint?
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-11-05 19:40:36 följande:
    Jag fick den rosa lurvoverallen, två suits (en med bilar och en butterfly), två rånarluvor, massa snygga linnen, en grön t-shirt och lammbyxor....gud så glad jag är för lammbyxorna. Jag älskar lammen!!Såg massa snyggt till dig också i BT. Milla kommer bli supersnygg i babyklänningarna..och flowerprintet är ju riktigt riktigt snyggt.
    Mycket fint

Jopp jag hade mest älgklänning och cubacars på önskelistan, sen fick hon handla fritt för pengarna Blir som julafton när paketet kommer!
  • solouniko

Ser att ni pratar knickers. Hade ju tänkt/trott att Milla kunde ha 68 till sommaren, men om ni ska ha 74 på era 3 åringar kanske det inte är så bra idé. Hon får kanske ha typ 56 då

• solouniko
    lillronya skrev 2009-11-05 21:45:23 följande:
    Emilio hade 62 i knickers när han var ett år. Nu när han var två hade han 68.HAn fyller i juni ju.
    Okej, tack! Då kanske Milla också ska ha 62 till sommaren, hon blir 1 i mars så det borde nog bli bra.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!