• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • RååSa BuBBlan
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-05 08:13:16 följande:
    nu har jag också återhämtat mig! blev 27 plagg som jag fick med mig hem, var tvungen att rensa vid kassan för att pengarna tog slut fick lite panik och rensade ut lite fel saker. så jag kom hem med 2 lurvar i samma storlek som jag har och bara en i nästa storlek.....och en tröja som jag inte fattar varför jag köpte...men,men!det enda tråkiga var att det tog 2 h från salgen till köpenhamns centralstation pga ngn hade hoppat, och det blåste och snöregnade som attan.
    Va 2 timmar??? {#lang_emotions_surprised}

Trist att du fick panikrensa vid kassan {#lang_emotions_undecided} Hade du ingen miniräknare med? Men du fick säkert massor med tjusigt tror jag, 27 plagg e inte fy skam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Therese1981

God morgon....

herregud vilken grej =) SALG.
    Sjukt mycket folk och vilken lång dag,men vad kul....
    och oj oj vad mycket fint man fick med sig hem.
    men det var riktigt obehagligt att köra hem sista sträckan själv i snöblandat och 0 grader.
    ÅÅÅå idag blir en lugn hemma dag med älskade stella.
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:13:32 följande:
    Visst ska du köpa 104?
    Hmm.. Ja 98 i långärmat och 104 i kortärmat får det nog bli. Fanns där några godingar?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 08:13:48 följande:
    Mårning! Nu har jag bänkat mig med morronkaffet, vill se bilder på allt underbart ni fick hem HUR kul hade ni på en skala? Berätta ALLA detaljer
    Jag kan delge detaljer

Tidigare insläpp=gaaalet trångt ett tag*värsta salgen jag varit på just då*
    Oooont om lurvar
    Precis som vanligt så fanns det specifikt uppdelat dvs tex fanns det många bubbelbilar suits stl 92 men inga stl 86
    Sen var det fritt fram att öppna kartongerna på hyllorna ovanför som tidigare varit BIG no-no
    Danskorna var tröga som vanligt Stod som hökar över en och frågade om man skulle ha de plaggen som man snyggt och prydligt vikit ihop
    Samma priser som i våras{#lang_emotions_tongue_out}
    Uuuunderbart roligt såklart!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • nikki2006

Jag vill åka idag är det nägon som vill hänga på???

• Mamma Kråkan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:18:56 följande:
    Jag kan delge detaljer Tidigare insläpp=gaaalet trångt ett tag*värsta salgen jag varit på just då*Oooont om lurvarPrecis som vanligt så fanns det specifikt uppdelat dvs tex fanns det många bubbelbilar suits stl 92 men inga stl 86Sen var det fritt fram att öppna kartongerna på hyllorna ovanför som tidigare varit BIG no-noDanskorna var tröga som vanligt Stod som hökar över en och frågade om man skulle ha de plaggen som man snyggt och prydligt vikit ihop Samma priser som i vårasUuuunderbart roligt såklart!
    Neeeej fanns det bubbelbils suits den röda ? {#lang_emotions_cry}
  • nikki2006
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-05 08:20:07 följande:
    Neeeej fanns det bubbelbils suits den röda ?
    Den vill jag med haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 1 och 1 är 3

God morgon tjejer!

Salgbakis här oxå, och 10 arbetsdagar framför mej... men va gör man inte för salg!? Vi hade verkligen kul. Smultrons pumpande i kön och bajamajan som man trodde skulle välta av stormen... å så alla danskors min när vi varit ute på toaletten och sen smet förbi alla som stod ute i kylan för att lyxköa

Kom hem med en hel kasse underbara kläder, dock ingen lurv som jag hoppats på så de blir att jaga på T. Är verkligen hel nöjd med mina inköp! Pepper hittade en hoodklänning till mej och sen hittade jag en i 2a sorteringshögen som jag ska försöka sy ihop. Plus sisådär... 39 plagg  Bilder kommer ikväll, jag börjar jobba kl 9 och måste inom nya huset en sväng, dom målar tydligen mitt vardagsrum gult.... inte vad vi kommit överrens om....{#lang_emotions_surprised}

080826 - Puma Teolin
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-05 08:18:01 följande:
    Hmm.. Ja 98 i långärmat och 104 i kortärmat får det nog bli. Fanns där några godingar?
    Jag köpte inga 104 men ojoj vad mycket gottigt som fanns i den storleken- tex gamla shackrutorna,isbjörnarna utan ficka, massa provkollektionsprover

Oavsett så råder jag alla att ställa in sig på att roffa lurvar som prio ett-fanns ju knappt några denna salg heller..Hoppas inte att det ska bli en vana
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mamma Kråkan
    nikki2006 skrev 2009-11-05 08:20:49 följande:
    Den vill jag med haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Jag med {#lang_emotions_cry}
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!