• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • ChokladMoshin

Oooooooh, vad kul att hör vad som fanns på salgen!!

Läste att älgklänning hittats, hopas hopsas håller alla tummar och tår att mitt bud får tag i en på lördag

Vad vore en dag på salgen........
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-11-05 09:19:52 följande:
    Åhh jag måste leta upp Molomannen Den stackaren kommer ha Lååång kö!Ot, men vilken tidning var det ni var med i? Vi föräldrar? Hittade inte den i vår lilla butik
    Det är den äldsta mannen där

Den kommer nog ut idag, Vi föräldrar
  • Lalalong

Så lovely att se era bilder!!!!! *slurp*

Är hemma och Vabbar idag, suck och stånk. Varför är det alltid så att barnen blir sjuka när det är som mest kaos på jobbet?? Vi är ett litet ställe, med bara 35 barn (förskola alltså) och 7 vuxna. Då tar det rätt mycket när 3 är borta!! (2 på kurs och så jag tvungen att ta VAB). Min man jobbar på ett bygge i Malmö som ska vara färdigt om 10 dagar och eftersom han redan åkt i morse när vi vaknade så har jag inte mycket att välja på. Tur man har snälla föräldrar i alla fall, för i morgon så stannar antingen min mamma eller min pappa hemma från sitt jobb för att ta Klara.
    I morgon är det nämligen min sista dag på jobbet på så där drygt ett år! Har dessutom två utvecklingssamtal så jag måste dit!! Och bygget är som sagt i ett lite kritiskt läge...

Vad är då mer underbart än att efter en morgon med pyssel och fix och trix, logga in på FL och titta i bildtrådarna!!!
    Tack ni som var på salgen i går för att ni räddar min dag

• ChokladMoshin
    Everlonn skrev 2009-11-05 09:41:39 följande:
    Det är den äldsta mannen där Den kommer nog ut idag, Vi föräldrar
    Alla svenskor från tråden kommer garanterat stå i hans kö på lördag 

Gjorde du fina fynd?
  • ChokladMoshin
    Lalalong skrev 2009-11-05 09:42:58 följande:
    Så lovely att se era bilder!!!!! *slurp*Är hemma och Vabbar idag, suck och stånk. Varför är det alltid så att barnen blir sjuka när det är som mest kaos på jobbet?? Vi är ett litet ställe, med bara 35 barn (förskola alltså) och 7 vuxna. Då tar det rätt mycket när 3 är borta!! (2 på kurs och så jag tvungen att ta VAB). Min man jobbar på ett bygge i Malmö som ska vara färdigt om 10 dagar och eftersom han redan åkt i morse när vi vaknade så har jag inte mycket att välja på. Tur man har snälla föräldrar i alla fall, för i morgon så stannar antingen min mamma eller min pappa hemma från sitt jobb för att ta Klara. I morgon är det nämligen min sista dag på jobbet på så där drygt ett år! Har dessutom två utvecklingssamtal så jag måste dit!! Och bygget är som sagt i ett lite kritiskt läge... Vad är då mer underbart än att efter en morgon med pyssel och fix och trix, logga in på FL och titta i bildtrådarna!!! Tack ni som var på salgen i går för att ni räddar min dag
    Tråkigt när det kör ihop sig med jobbet och sjuka barn, tur dina föräldrar kan hjälpa till!
    JAvisst blir man glad av att gå in i Bt.
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-11-05 09:20:18 följande:
    Jasså hon var sugenProblemet är att jag inte har tid imorgon. Bara idag eller evetuellt lördag
    Åh, vad synd Men lördag är det ju flera som åker, du kan inte komma med nån?

Ska strax lägga upp bilder
  • karmasus

Molomannen vill vi nog ha en bild på! =)

Och var är alla andra bilder? *spricker av nyfikenhet*

• ChokladMoshin

Dags att vika lite tvätt kanske, kan ju inet skjuta upp hela dan för att man väntar på bilder!
    Eller vänta nu!! Det är ju Molo, klart man kan strunta i att göra nytta!!
    Har tom glömt väcka maken 9.30 som jag skulle Cu!

• Busbellan
    karmasus skrev 2009-11-05 09:46:14 följande:
    Molomannen vill vi nog ha en bild på! =) Och var är alla andra bilder? *spricker av nyfikenhet*
    Håller med, fram med en bild på Molomannen

Och ni som inte lagt in bilder än på era fynd, gör det NU!!!
    Mamma till Nora, August och Ella
  • FlowerPowerMama

Nu har jag fått kika på mina fina kläder, åhh vad jag vill ha hem dom NU!

Bloggar, adressen finns i min profil.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!