• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 08:58:06 följande:
    Då gör jag det   OM jag nu hittar nån alls vilket vi hoppas massor på förstås att jag gör *himlans tjusig klänning*
    Puss
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 09:01:30 följande:
    Nä måste fixa lite här nu, massor att göra idag inför resan i morgon Kikar absolut in om en stund igen
    Skall också packa
  • melizza

åååå jag har ingen tid att sitta här idag men vill ju så gärna se era bilder....skynda skynda nu

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Greksmurfen
    Lantani skrev 2009-11-05 09:00:28 följande:
    Nä greksmurfen, nu får du allt ta lite bilder på fynden
    ska bara utfodra maxen med lite yoggi nu när han har lite apitit.
    sen blir det att fota=)
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 08:54:57 följande:
    ja men ni var ju ite där till stängning hahaha som vi =P...tro mina medresenärer var rätt trötta på mej i slutet ;)......fick iaf hjälp å sålla bort=)mitt finaste fynd var je den nya vinteroverallen som kommit ut till baby fick jag gratis=)..everlonn mötte ni molomannen=)
    När jag skulle ut så tog jag ju honom Men han sprang iväg precis när vi kom fram tillkassan..men jag fick lite rabatt av tjejen ändå..

Men maken gick ut tidigare och betalade för listorna jag hade bud på och valde nån annan kille och fick inte ett öre i rabatt!!! De tog tom 125 dkk för mycket synd att han inte visste om vilken av killarna molomannen var

Jag klagade sen till molomannen när vi kollat kvittot och var inne en liten andratur..då fick jag tillbaka det de tagit för mycket betalt som tur är!! Fyyy vad surt det varit annars!
  • Lantani
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 09:04:11 följande:
    ska bara utfodra maxen med lite yoggi nu när han har lite apitit. sen blir det att fota=)
    Toppen
  • AochJsMamma
    ja men ni var ju ite där till stängning hahaha som vi =P...tro mina medresenärer var rätt trötta på mej i slutet ;)......fick iaf hjälp å sålla bort=)mitt finaste fynd var je den nya vinteroverallen som kommit ut till baby fick jag gratis=)..everlonn mötte ni molomannen=)
    Hoppas du hade kul på salgen! (dum fråga! ) Hittade du mkt till Max?? Kul med overallen, hade oxå velat ha vinteroverall, kan tänka mig att de som fanns gick FORT!
  • AochJsMamma
    Hoppas du hade kul på salgen! (dum fråga! ) Hittade du mkt till Max?? Kul med overallen, hade oxå velat ha vinteroverall, kan tänka mig att de som fanns gick FORT!
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-05 09:04:22 följande:
    När jag skulle ut så tog jag ju honom Men han sprang iväg precis när vi kom fram tillkassan..men jag fick lite rabatt av tjejen ändå..Men maken gick ut tidigare och betalade för listorna jag hade bud på och valde nån annan kille och fick inte ett öre i rabatt!!! De tog tom 125 dkk för mycket synd att han inte visste om vilken av killarna molomannen var Jag klagade sen till molomannen när vi kollat kvittot och var inne en liten andratur..då fick jag tillbaka det de tagit för mycket betalt som tur är!! Fyyy vad surt det varit annars!
    Åhh jag måste leta upp Molomannen Den stackaren kommer ha Lååång kö!

Ot, men vilken tidning var det ni var med i? Vi föräldrar? Hittade inte den i vår lilla butik
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-11-05 09:04:22 följande:
    När jag skulle ut så tog jag ju honom Men han sprang iväg precis när vi kom fram tillkassan..men jag fick lite rabatt av tjejen ändå..Men maken gick ut tidigare och betalade för listorna jag hade bud på och valde nån annan kille och fick inte ett öre i rabatt!!! De tog tom 125 dkk för mycket synd att han inte visste om vilken av killarna molomannen var Jag klagade sen till molomannen när vi kollat kvittot och var inne en liten andratur..då fick jag tillbaka det de tagit för mycket betalt som tur är!! Fyyy vad surt det varit annars!
    Jasså hon var sugen{#lang_emotions_tongue_out}Problemet är att jag inte har tid imorgon. Bara idag eller evetuellt lördag
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!