Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Mamma Kråkan skrev 2009-11-05 15:57:11 följande:
    åkte nikki idag?Bubblan när postade du overall ? den har inte kommit ännu nämligen
    Japps! 3 Nov postades den på fm, kollade skickade mailen så de är ju bara två dagar sen..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-05 16:05:38 följande:
    puuh ...nää det mejlet har väl hamnat i min skräpkorg min lustiga hotmail sorterar bort dit ibland  då ska jag hålla falk ögonen öppna imorgon
    Japp gör det Den kommer i en stooooooor vit mailingbg
  • RååSa BuBBlan

Öh... {#lang_emotions_dreamer}  Har berättat för tonåringen att vi snart är husägare om allt vill sig väl..

Hon ligger på hallgolvet PÅ sin nya jacka och kramar hårborsten och piper att hon vill ha en hund och alltid vara blondin   Hur ska jag tolka det måntro? {#lang_emotions_dreamer}

*tur man ska resa bort i morgon*

• RååSa BuBBlan
    LillaÄrtan skrev 2009-11-05 18:46:52 följande:
    Iiiiingen som har lust att shoppa ett plagg åt mig på salgen i helgen?
    Har tyvärr växlat klart å känner jag mig själv rätt så vill jag handla upp allt
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-05 18:54:24 följande:
    Tonåringar säger jag bara {#lang_emotions_dreamer} 

Hon skriker ju iallafall inte så jag tolkar det hela som positivt
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-11-05 18:54:31 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 18:52:43 följande: hahaha..ja det var ju en reaktion det också. Ingen aning om hur det ska tolkas dock...har inga tonåringar här hemma än
    Jag behöver en instruktionsbok och det nuuuuuu
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 18:54:34 följande:
    Ha ha Fördomar a`la tonåring om vad som händer med en om man drar ut på "landet" kanske
    Ja måste vara nåt sånt {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-05 18:57:13 följande:
    hur ska jag klara att åka på salg med bara 600dkk
    Å det kan bli tufft  
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-05 18:59:03 följande:
    haha ja det är ju välldans positivt ja lite kanske nån annan kan hjälpa dig
    Ja hon är nog inte HELT emot det trots allt, för då hade hon vrååååålat ner inredningen det kan jag lova  
    LillaÄrtan skrev 2009-11-05 18:59:12 följande:
    Synd Detta var ledsamt. Och jag är SÅ typisk... Jag har ju läst i flera herrans dagar att de är salg, jag har ju vetat! Jag skulle ha frågat någon tidigare & skickat pengar osv osv osv..... Åh sjutton va sländtights kan göra en tokig!!!
    Ja jag hade absolut kunnat hjälpa dig om du frågat tidigare för alla mina som ville ha hälp hittade det på annat håll, nu hinner jag inte växla igen tyvärr {#lang_emotions_undecided} Har annars bara mig och syrran att handla åt liksom..
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-11-05 19:00:10 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 18:57:47 följande: inte för att göra dig besviken men jag tror inte dom kommer med en sån. Jag har sökt instruktionsboken här hemma i två år nu men antingen glömde jag den på BB eller så är det så illa att dom kommer utan instruktionsbok
    ha ha ha... Till denna dam har jag letat instruktionsbok i 13 år.. Hon e inte världens lättaste tjej om man säger så, tur hon e söt *min stora lilla bebis*
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!