Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

skrutthumlan2 skrev 2009-11-05 08:13:16 följande:
    nu har jag också återhämtat mig! blev 27 plagg som jag fick med mig hem, var tvungen att rensa vid kassan för att pengarna tog slut fick lite panik och rensade ut lite fel saker. så jag kom hem med 2 lurvar i samma storlek som jag har och bara en i nästa storlek.....och en tröja som jag inte fattar varför jag köpte...men,men!det enda tråkiga var att det tog 2 h från salgen till köpenhamns centralstation pga ngn hade hoppat, och det blåste och snöregnade som attan.
    Va 2 timmar??? {#lang_emotions_surprised}

Trist att du fick panikrensa vid kassan {#lang_emotions_undecided} Hade du ingen miniräknare med? Men du fick säkert massor med tjusigt tror jag, 27 plagg e inte fy skam
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:18:56 följande:
    Jag kan delge detaljer Tidigare insläpp=gaaalet trångt ett tag*värsta salgen jag varit på just då*Oooont om lurvarPrecis som vanligt så fanns det specifikt uppdelat dvs tex fanns det många bubbelbilar suits stl 92 men inga stl 86Sen var det fritt fram att öppna kartongerna på hyllorna ovanför som tidigare varit BIG no-noDanskorna var tröga som vanligt Stod som hökar över en och frågade om man skulle ha de plaggen som man snyggt och prydligt vikit ihop Samma priser som i vårasUuuunderbart roligt såklart!
    Å fick ni kartonga???? {#lang_emotions_laughing} Jag hoppas det är samma på Lördag för jag ÄLSKAR kartongerna, lite sådär julklapps känsla {#lang_emotions_tomte}

Så det va SÅ mycket folk?
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-05 08:21:08 följande:
    God morgon tjejer!Salgbakis här oxå, och 10 arbetsdagar framför mej... men va gör man inte för salg!? Vi hade verkligen kul. Smultrons pumpande i kön och bajamajan som man trodde skulle välta av stormen... å så alla danskors min när vi varit ute på toaletten och sen smet förbi alla som stod ute i kylan för att lyxköa Kom hem med en hel kasse underbara kläder, dock ingen lurv som jag hoppats på så de blir att jaga på T. Är verkligen hel nöjd med mina inköp! Pepper hittade en hoodklänning till mej och sen hittade jag en i 2a sorteringshögen som jag ska försöka sy ihop. Plus sisådär... 39 plagg  Bilder kommer ikväll, jag börjar jobba kl 9 och måste inom nya huset en sväng, dom målar tydligen mitt vardagsrum gult.... inte vad vi kommit överrens om....
    Å låter som ni haft den underbart!! {#lang_emotions_sunny} Trist på lurvbeståndet Har varit sämre med det senaste tiden..

Men va??? Målar dom vardagsrummet GULT???  
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-05 08:29:11 följande:
    i 92, regnbåge, älgar, handihand, dalmatiner.....Dags att dra till jobbet!
    Å jag bara MÅSTE ha en HANDIHAND!!!   Älskar den jue {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    nikki2006 skrev 2009-11-05 08:28:26 följande:
    Ja men jag vwet ju inte buss turen och kör själv i kphm gör jag INTE så då blir det tåget och sen taxi och det blir ju rätt dyrt och ensamt
    Å hade jag bott närmare hade du absolut haft mig som sällis, jädrans ställe o bo på de här {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:31:19 följande:
    Jag köpteFlower,älgar,2 regnbåge,cups,dalmatiner,hand i handSen fanns det skidflickor och butterflies också Ja usch det var helt hemskt till en början! Therese såg just då ut som Bambi framför bilen Just det,pärlplatteleggings lyyyste med sin frånvaro- fanns enstaka bara
    Tur man har plattis leggingsen kvar här

Vilket va bästa köpet då? {#lang_emotions_dreamer} Nån sån där som överskuggar alla andra?
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-05 08:32:00 följande:
    Jag sa de skulle va vitt, men inte sjukhus vitt utan sån vit man brukar måla hemma hos folk... nu blev de tydligen gult istället. Så jag måste dit och styra upp kaoset..Bilder i kväll, jag lovar!!!
    Ihhhh {#lang_emotions_undecided} Hoppas dom inte målat så långt...

Väntar snällt på bilderna
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 08:37:17 följande:
    Mammans pärlplatteskor står ju högt i kurs där Eller Lovas suit och väpnarluva i ett nytt print..eller3 par gummistövlar kanskeFår nog gå och fota tror jag...
    Å vadå nytt print?????

Nä nu får du fota faktiskt!!! Sjukt nyfiken
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 08:49:52 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 08:13:48 följande: kan ju säga att jag, butte, pepper å hmm vad har hon för nick..piji... fick alla möta molomannen.....dvs vi fick rabatt i kassan =).. vi valde han med omsorg... =) var samma person ja gick till förra salgen =)
    Å har du foto på bästa mannen? {#lang_emotions_dreamer}

Hur ser han ut? Längd, hårfärg, ansikte???   *ska välja samma*
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!