• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Mamma Kråkan
    Stormis skrev 2009-11-05 14:28:09 följande:
    Tack! Är supernöjd, men ändå är det så lätt att irritera sig på det man ville hitta, men inte hittade. Hade trott att det skulle finnas mycket mer print-leggings från i våras, men icke!
    hehe ja om älg luvan vill flytta så vet jag någon som vill adoptera den {#lang_emotions_wink}  Jo det är tråkigt då man har önskningar och inte hittar det.
  • RååSa BuBBlan

NU ha rjag städat av mig den värsta nervositeten

Stormis--- Ååååå så fin hopping!!! {#lang_emotions_sunny}

Räknar timmarna här tills det är vår tur att frossa bland Molosar.. Gud så skoj de ska bli!!! {#lang_emotions_laughing}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Lalalong

Nu måste jag fråga...
    Sånt om (enligt mig!) är unisex... var ligger det? Det är ju uppdelat mellan flick och pojk som jag förstått det.
    Ett exempel jag tänker på är en viss suit med lamm jag nyss såg i ett galleri
    Kan tänka då att färgen på kantbanden spelar in, men här var det röda band! Var ligger det då? Jag tycker varken det är flick eller pojk och definitivt ett plagg jag kan tänka mig till Boogs (Så jag måste ju veta var jag roffa )

• lillronya

Måste bara säga att softshelljackan är så himla fin!!
    Köpte 110 efter råd av Butte. Tänkte att E väl kan ha den till våren eller nåt.
    Passar perfa redan nu! Ja med växmån men ändå. 110 alltså!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-05 15:29:04 följande:
    Måste bara säga att softshelljackan är så himla fin!!Köpte 110 efter råd av Butte. Tänkte att E väl kan ha den till våren eller nåt.Passar perfa redan nu! Ja med växmån men ändå. 110 alltså!
    Molo kan vara lite lustiga storleksmässigt
  • RååSa BuBBlan
    Lalalong skrev 2009-11-05 15:28:52 följande:
    Nu måste jag fråga...Sånt om (enligt mig!) är unisex... var ligger det? Det är ju uppdelat mellan flick och pojk som jag förstått det. Ett exempel jag tänker på är en viss suit med lamm jag nyss såg i ett galleri Kan tänka då att färgen på kantbanden spelar in, men här var det röda band! Var ligger det då? Jag tycker varken det är flick eller pojk och definitivt ett plagg jag kan tänka mig till Boogs (Så jag måste ju veta var jag roffa )
    Osäker på var den ligger faktiskt.. {#lang_emotions_dreamer} Jag ska åxå ha baby lamm suit *söööt*
  • Therese1981

Hej hj la in mina salg bilder i bt nu...men fick länka,funkade inte som jag ville idag =) TRÖTT!

• Lalalong

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 15:35:28 följande:

Osäker på var den ligger faktiskt..  Jag ska åxå ha baby lamm suit *söööt*
    Knas att de är så kategoriska när de ändå har lite kläder som jag tycker är unisex (tom om jag tänker mig in i situationen att jag tycker det är jätteviktigt). De kunde väl underlättat shoppingen lite
    När jag spanat än mer i bildtrådar och så, så tror jag att jag även hoppas hitta en röd suit med bilar på... de där som ser ut som bubblor. Fint fint!
  • RååSa BuBBlan

Men tro på F A N!!

Vår mäklare tog ett nytt utdrag ur registret idag inför kontrakts skrivning å nog ligger den där jävla panten kvar än!! {#lang_emotions_yell} Va e de för en bank som inte fixar detta??? Hela vår affär hänger ju på det... Nu KOKAR jag av ilska!!

• Therese1981

lamm suiten låg på tjej igår =)

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!