• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 13:14:30 följande:
    Hihi någon som ska till salgen imorgon? Greksmurfen- Du kanske vill åka imorgon igen Finns två platser här i en bil från karlskrona De andra två platserna upptas av Maia och en sambo som tydligen tappat vettet o plötsligt ska med på molosalg
    Ska du åka igen din tokis? Fy va mycket fint du hittade!!

Då kan du spana själv efter det du inboxade om?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-11-05 13:20:24 följande:
    va roligt att du ska dit en tur till
    han vägrade släppa iväg mig lördag för han vill ha kroppkakor och tårta till fars dag på söndag o inte en salg-bakis trött fru som bara degar i soffan...dessutom skulle tydligen hans pappa o lilelbror nog komma ner o hälsa på...annars ahde det ju varit så jäkla kul o åka på lördag när alla andra goa pölsekärringar åker
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:21:34 följande:
    NU kan jag sitta ner en liiiiten stund Fy sjuttsingen va fina inköp tjejer!!! Galet mycket Lamm denna gång, hoppas på Bää på Lördag åxå  Å Smultrons ovanliga suit va ju bara helt uuuuuuuunderbart fin, sån vill jag åxå ha Har varit och växlat pengar, hämtat biljetter, köpt färdkost och packat, nu är jag nästan klar för avfärd Gubben ringde just å vet ni vad...Vi är till 99 procent säkert med HUUUUUUUS  Troligtvis skriver vi kontrakt på Måndag med både våra köpare och sen säljarna... Fattar det inte riktigt än, helt overklig känsla.. Jag ska ÄNTLIGEN från Stockholm!!!  Lär få en lite ledsen tonåring bara å det känns hemskt , hon kommer sakna sina kompisar massor..
    Men alltså hade ni inte lagt ner husaffärerna??
    Vad kul iaf!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    NU kan jag sitta ner en liiiiten stund Fy sjuttsingen va fina inköp tjejer!!! Galet mycket Lamm denna gång, hoppas på Bää på Lördag åxå  Å Smultrons ovanliga suit va ju bara helt uuuuuuuunderbart fin, sån vill jag åxå ha Har varit och växlat pengar, hämtat biljetter, köpt färdkost och packat, nu är jag nästan klar för avfärd Gubben ringde just å vet ni vad...Vi är till 99 procent säkert med HUUUUUUUS  Troligtvis skriver vi kontrakt på Måndag med både våra köpare och sen säljarna... Fattar det inte riktigt än, helt overklig känsla.. Jag ska ÄNTLIGEN från Stockholm!!!  Lär få en lite ledsen tonåring bara å det känns hemskt , hon kommer sakna sina kompisar massor..
    åhh vad kul med huuus får man se länk {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:22:44 följande:
    Ska du åka igen din tokis? Fy va mycket fint du hittade!! Då kan du spana själv efter det du inboxade om?
    japp då kan jag spana själv SKA hitta såna Det blir sambons syssla att gräva djupt på varenda hylla i 104-116 efter ett par såna
    Synd bara att vi inte kan ses då
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 13:23:04 följande:
    han vägrade släppa iväg mig lördag för han vill ha kroppkakor och tårta till fars dag på söndag o inte en salg-bakis trött fru som bara degar i soffan...dessutom skulle tydligen hans pappa o lilelbror nog komma ner o hälsa på...annars ahde det ju varit så jäkla kul o åka på lördag när alla andra goa pölsekärringar åker
    Å kommer du inte på Lördag?  
    lillronya skrev 2009-11-05 13:23:16 följande:
    Men alltså hade ni inte lagt ner husaffärerna??Vad kul iaf!!!
    Jo det hade vi helt gjort!! Sen fick vi ett nytt bud på vår lägenhet i veckan å gula huset fanns kvar, man måste ju nästan då liksom.. Så igår var vi där o kollade IGEN och gick igenom vad som skulle göras klart å idag hade dom accepterat det vi sa

Så klaffar allt nu så tilträder vi 20 Deecember redan {#lang_emotions_laughing}

Va massa fiiiiiint du hittade igår, såååå fin handihand klänning!!!
  • Milliz
    Vad roligt att ni snart är med hus. Grattis!

Jag hoppas också på en massa fint på lördag Nästa salg hoppas jag att jag tar mig iväg själv också. Det skulle vara så roligt att shoppa på en salg irl!
    Elias 070202 Ella 080920
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:25:56 följande:
    Å kommer du inte på Lördag?   Jo det hade vi helt gjort!! Sen fick vi ett nytt bud på vår lägenhet i veckan å gula huset fanns kvar, man måste ju nästan då liksom.. Så igår var vi där o kollade IGEN och gick igenom vad som skulle göras klart å idag hade dom accepterat det vi sa Så klaffar allt nu så tilträder vi 20 Deecember redan Va massa fiiiiiint du hittade igår, såååå fin handihand klänning!!!
    Fy vad roligt att verkar lösa sej nu!

JA det fanns så mycket fint igår!
    Det roliga med klänningen är ju att jag beklagade mej innan att det inte fanns ett plagg med hand i hand som jag gillar. Vill ju ha allover inte nåt annat på ärmarna. Och så bara låg den där.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 13:25:04 följande:
    japp då kan jag spana själv SKA hitta såna Det blir sambons syssla att gräva djupt på varenda hylla i 104-116 efter ett par såna Synd bara att vi inte kan ses då
    Å vi får säkert tillfälle fler ggr {#lang_emotions_sunny} Hoppas hoppas du hittar ett par å gör du inte det så spanar jag på Lördag absolut!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!