• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:25:56 följande:
     såååå fin handihand klänning!!!
    dJag är ockå så nöjd med hand-i-hand. Det diskuerades kasnke igår kväll eller innan idag, har int eläst allt. Men visst fanns inte de i Sverige i våras? Så  de är lite special precis som salgbabyklänningarna i våras med flower etc?
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • RååSa BuBBlan
    Milliz skrev 2009-11-05 13:26:45 följande:
    Vad roligt att ni snart är med hus. Grattis! Jag hoppas också på en massa fint på lördag Nästa salg hoppas jag att jag tar mig iväg själv också. Det skulle vara så roligt att shoppa på en salg irl!
    Tack

Ja salg MÅSTE upplevas IRL, det finns inget som tar det!! Eller jo.. Föda barn kanske
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:21:34 följande:

NU kan jag sitta ner en liiiiten stund Fy sjuttsingen va fina inköp tjejer!!! Galet mycket Lamm denna gång, hoppas på Bää på Lördag åxå  Å Smultrons ovanliga suit va ju bara helt uuuuuuuunderbart fin, sån vill jag åxå ha Har varit och växlat pengar, hämtat biljetter, köpt färdkost och packat, nu är jag nästan klar för avfärd Gubben ringde just å vet ni vad...Vi är till 99 procent säkert med HUUUUUUUS  Troligtvis skriver vi kontrakt på Måndag med både våra köpare och sen säljarna... Fattar det inte riktigt än, helt overklig känsla.. Jag ska ÄNTLIGEN från Stockholm!!!  Lär få en lite ledsen tonåring bara å det känns hemskt , hon kommer sakna sina kompisar massor..
    Då håller vi tummar och tår så att båda affärenrna går i lås!! Jag trodde också ni lagt hustankarna på hyllan. *hoppas hoppas*
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-05 13:28:37 följande:
    dJag är ockå så nöjd med hand-i-hand. Det diskuerades kasnke igår kväll eller innan idag, har int eläst allt. Men visst fanns inte de i Sverige i våras? Så  de är lite special precis som salgbabyklänningarna i våras med flower etc?
    nää dom fanns inte alls i våras!! så att det är special

underbara ni som tänkte på mig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Stormis
    Stormis skrev 2009-11-05 13:28:37 följande:
    Men som jag stavar!
    *ber om ursäkt*
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-05 13:28:17 följande:
    Fy vad roligt att verkar lösa sej nu!JA det fanns så mycket fint igår! Det roliga med klänningen är ju att jag beklagade mej innan att det inte fanns ett plagg med hand i hand som jag gillar. Vill ju ha allover inte nåt annat på ärmarna. Och så bara låg den där.
    Mmmm.. Nu kommer jag vara skitnervös tills dess allt är skrivet o klart

Förstår att du är lycklig över den underbara, jag måste hitta en sån!!! *älskar*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-05 13:28:36 följande:
    åhh var det det fiiina
    Mmmmm... Det är såååååå mysigt {#lang_emotions_sunny} Halva är inte färdigbyggt dock Men det visas inga bilder på
  • Everlonn

Nikki har plats för 4 att få sova hos henne fre-lörd och sen salg på lördagen, jag trodde jag skulle kunna men Liljan kör ju på fredagen till salgen{#lang_emotions_cry}

Vad är väl en bal på slottet......

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 13:31:30 följande:
    Mmmm.. Nu kommer jag vara skitnervös tills dess allt är skrivet o klart Förstår att du är lycklig över den underbara, jag måste hitta en sån!!! *älskar*
    Det förstår jag!

Hoppas du hittar en sån du med.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!