• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 22:48:45 följande:
    väskan med plånkan stoppar man ju längst ner i sin sopsäck som man sen fyller med kläder Jag hade 10.000 med mig förra gången
    =O dämn å det va bar till maa lr va det til lillebror med??
  • PartyMolly
    LJ2 skrev 2009-10-27 22:47:04 följande:
    japp.. känns skumt o gå med massa pengar på sig bara.. jag växlade "bara" 5000 sek förra gången.. vet de som hade med sig massa mer i tråden!!! jag tyckte det va skitläskigt.. hua..haha.. väskan riktigt dragen om en, o dragkedja o stenkoll på den
    skulle ju vara liite trist om pengarna var borta när man ska betala... {#lang_emotions_yell}
    får  kanske ta å skaffa sig en "magväska som man kan gömma under tröjan eller en såndar turistväska som man hänger om halsen  {#lang_emotions_wink}

Nu är det sovdax innan Zelda vaknar å ska ha välling eller busa eller nått som hon får för sig... Å så får man drömma lite om salgen å hoppas datumen dyker upp snart...
    Älskade Zelda 090214
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 22:49:27 följande:
    ja växlade 2700:- men fick ju lite extra rabatt=P... fick ju du med hehe....va så ul å titta på fynden på hemvägen=)... syrran ska med nästa gång med ..men hon vill inte köra så hon hahaha... ja förstår henne =P....efter vår trevliga rutt i centrum
    ja, man kunde ju inte låta bli o granska fynden i bilen
    förstår inte alls va hon menar nu?? vaddå inte köra?? vi överlevde ju (knappt)
    haha.. tur vi va bara tjejer som såg så söta ut när de blev arga över hennes fina svängar lite här o var
    hoppas han e där nu med o rabattar
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 22:50:14 följande:
    =O dämn å det va bar till maa lr va det til lillebror med??
    Nä då hade jag ju precis fått ett missfall o var inte medveten om att lillebror grodde där inne än...fast jag mådde ju illa som f*n hela tiden o flera påpekade det att det kanske var ett frö på gång {#lang_emotions_dreamer} Rätt som alltid dessa pölsekärringar Jag vågade iaf inte shoppa något smått knappt alls...men denna gången ska jag shoppa loss till honom {#lang_emotions_tongue_out}
    De 10.000jag hade med mig var ca.5000 inte mina. Hade STOR beställning från Maugu m.fl. O så åkte jag ju två dagar också
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-10-27 22:52:42 följande:
    ja, man kunde ju inte låta bli o granska fynden i bilen förstår inte alls va hon menar nu?? vaddå inte köra?? vi överlevde ju (knappt) haha.. tur vi va bara tjejer som såg så söta ut när de blev arga över hennes fina svängar lite här o var hoppas han e där nu med o rabattar
    Åh menar ni att det finns en tjej till som fixar fina svängar inne i Köpenhamn Jag är väl numera ökänd där så danskarna aktar sig
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 22:48:45 följande:
    väskan med plånkan stoppar man ju längst ner i sin sopsäck som man sen fyller med kläder Jag hade 10.000 med mig förra gången
    haha.. ja då e det ingen riks att nån tar den.. nåde den som rör min säck!!!
    oj, 10.. det får jag inte ihop.. inte om det är i början av nov rättare sagt..
    e det i slutet så får jag ihop det
    men kändes rätt lagom med de pengarna.. nån tusing mer kanske..

köper ju bara till 2 av mina 3 nu.. tror jag.... stora har använt underbara älgar o flower tröjan typ 2 ggr var????? *suck*
    hon har sin egen stil tyvärr... =(( vi gillar all stil som den andra inte gillar typ..
    max älskar sina molosar.. hinner knappt tvätta så ska han ha vissa speciella..
    o lillan har inget val

men du.. du köpte väl bara till 1 barn?? på dina pengar?? *haha*..
    iofs, det e ju du.. jag e inte förvånad.. eller hur hade du det med tex ytterkläder nu??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    PartyMolly skrev 2009-10-27 22:51:21 följande:
    skulle ju vara liite trist om pengarna var borta när man ska betala... får  kanske ta å skaffa sig en "magväska som man kan gömma under tröjan eller en såndar turistväska som man hänger om halsen  Nu är det sovdax innan Zelda vaknar å ska ha välling eller busa eller nått som hon får för sig... Å så får man drömma lite om salgen å hoppas datumen dyker upp snart...
    jag hade en sån väska man hänger över ena axeln, med dragkedja på.. ful som stryk, men funktionell.

dröm så sött 
    * 3 underbara busfrön *
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 22:54:56 följande:
    Åh menar ni att det finns en tjej till som fixar fina svängar inne i Köpenhamn Jag är väl numera ökänd där så danskarna aktar sig
    jo å det e min syster... fick en hel del skrattade danskar på oss .... såg vella våra fina sv reg skyltar på bilen hahahaha
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-10-27 22:56:44 följande:
    haha.. ja då e det ingen riks att nån tar den.. nåde den som rör min säck!!! oj, 10.. det får jag inte ihop.. inte om det är i början av nov rättare sagt.. e det i slutet så får jag ihop det men kändes rätt lagom med de pengarna.. nån tusing mer kanske.. köper ju bara till 2 av mina 3 nu.. tror jag.... stora har använt underbara älgar o flower tröjan typ 2 ggr var????? *suck* hon har sin egen stil tyvärr... =(( vi gillar all stil som den andra inte gillar typ.. max älskar sina molosar.. hinner knappt tvätta så ska han ha vissa speciella.. o lillan har inget val men du.. du köpte väl bara till 1 barn?? på dina pengar?? *haha*.. iofs, det e ju du.. jag e inte förvånad.. eller hur hade du det med tex ytterkläder nu??
    för de 10.000 handlade jag till totalt...hmm...vad blir det 2(Maugu)+2(j essica)+2 (Maia + kusin) så totalt 6 barn och så lite småbeställningar o lite till systerdöttrarna

Ytterkläderna här ska vi inte diskutera
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 22:54:56 följande:
    haha..
    enkelriktad bussgata??? nä, men där kör vi tycker hon..
    o svor o va arg på alla.. =)) 
    busschauffören va arg först, men när han såg att vi skrattade så skrattade han med, o sen såg de nog den svenska regplåten
    men skrattade gjorde vi

jag hittade en sååån smidig väg när vi va i köpenhamn i juli.. kommer rakt. på.. mindre väg, men såå enkelt.. =)) slipper hela skiten i smeten!!
    vågar nog tom jag köra
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!