• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 22:59:27 följande:
    jo å det e min syster... fick en hel del skrattade danskar på oss .... såg vella våra fina sv reg skyltar på bilen hahahaha
    åt oss skrattade inga danskar De flydde i panik {#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:03:19 följande:
    åt oss skrattade inga danskar De flydde i panik
    HAHAHA.....

nähe nu ska ja sussa tro ja.. ska ju stiga upp före max imorn för at vöerraska å sjunga för han på sängen...tänk ett år blir min lille skrutt... ska ta å lägga in en bild på han ibildtråden imorn pppå ett av sina paket han ska få öppna=)
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 22:59:44 följande:
    för de 10.000 handlade jag till totalt...hmm...vad blir det 2(Maugu)+2(j essica)+2 (Maia + kusin) så totalt 6 barn och så lite småbeställningar o lite till systerdöttrarna Ytterkläderna här ska vi inte diskutera
    ja men dåså.. =))
    då va det ju inte såå farligt..
    jag hade 5000 själv.. sen bud på hmm.. ja.. ?? 1500 tror jag ett var, o 2 mindre...
    hade nog runt 8000 tror jag eg.. så va väl ganska mycket med..

du har nog ytterkläder till alla mina 3 barn, i flera omgångar
    o maias garderob har vi sett på bild *lööv!!!*

hmm.. syster yster kanske man ska ringa med.. hon kanske vill med.. hon e ju galen i märke med.. (inte lika mologalen som jag, utan alla märken ist, dock snodde hon en hel del sist jag kom hem)
    o brors ex sa att hon skulle med.. det blir 3.. o ev mamma.. ja det e 4.. sen kanske nån skulle med på vägen =))
    hoppas jag kan åka..!!

på tal om annat..
    ni som brukar ta bud.. brukar ni få eller be om lite "färdhjälp" eller vad nån skrev??
    jag gjorde inte det sist iaf (skulle ju dit lixom ändå tyckte jag??).. men såg nån som pratade om det??
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-10-27 23:07:39 följande:
    ja men dåså.. =)) då va det ju inte såå farligt.. jag hade 5000 själv.. sen bud på hmm.. ja.. ?? 1500 tror jag ett var, o 2 mindre... hade nog runt 8000 tror jag eg.. så va väl ganska mycket med.. du har nog ytterkläder till alla mina 3 barn, i flera omgångar o maias garderob har vi sett på bild *lööv!!!* hmm.. syster yster kanske man ska ringa med.. hon kanske vill med.. hon e ju galen i märke med.. (inte lika mologalen som jag, utan alla märken ist, dock snodde hon en hel del sist jag kom hem) o brors ex sa att hon skulle med.. det blir 3.. o ev mamma.. ja det e 4.. sen kanske nån skulle med på vägen =)) hoppas jag kan åka..!! på tal om annat.. ni som brukar ta bud.. brukar ni få eller be om lite "färdhjälp" eller vad nån skrev?? jag gjorde inte det sist iaf (skulle ju dit lixom ändå tyckte jag??).. men såg nån som pratade om det??
    jag tog betalt...men så handlade jag ju för flera tusen kr till dom o inte typ bara 2 tröjor...
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:09:14 följande:
    jag tog betalt...men så handlade jag ju för flera tusen kr till dom o inte typ bara 2 tröjor...
    tror det var 200kr/person extra som de gav mig. Så inga större summor direkt men det betalade ju en av mina resor ner. Jag fick ju åka två dagar just för att jag skulle handla så mycket till så många.
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:03:19 följande:
    åt oss skrattade inga danskar De flydde i panik
    hahaha...
    ja.. galna svenskor va
    eller som sambon säger "tjejer kan inte köra bil ordentligt"
    Greksmurfen skrev 2009-10-27 23:06:37 följande:
    HAHAHA..... nähe nu ska ja sussa tro ja.. ska ju stiga upp före max imorn för at vöerraska å sjunga för han på sängen...tänk ett år blir min lille skrutt... ska ta å lägga in en bild på han ibildtråden imorn pppå ett av sina paket han ska få öppna=)
    åhh.. lilla busfröet blir stora killen
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:10:24 följande:
    tror det var 200kr/person extra som de gav mig. Så inga större summor direkt men det betalade ju en av mina resor ner. Jag fick ju åka två dagar just för att jag skulle handla så mycket till så många.
    jo, klart jag inte skulle ta bet om nån vill ha 2 tröjor typ..!
    men om nån ber om 10-15 plagg?
    oj.. himlen i 2 dagar..! lycka!!!

har ju ca 26 mil x 2.. så blir ju en bit..
    även om man e 4-5 i bil ? tog du bet då med??
    * 3 underbara busfrön *
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2009-10-27 23:14:46 följande:
    jo, klart jag inte skulle ta bet om nån vill ha 2 tröjor typ..!men om nån ber om 10-15 plagg? oj.. himlen i 2 dagar..! lycka!!! har ju ca 26 mil x 2.. så blir ju en bit.. även om man e 4-5 i bil ? tog du bet då med??
    bara 26?? då är inte jag i stockholm ens

så hit me alla bud
    andras barn och mina älskade ungar
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-10-27 23:11:00 följande:
    åhh.. lilla busfröet blir stora killen
    Ursäkta? Det är ju att jag kan köra bil så jäkla bra som skrämmer dom
    Eller vadå...att köra över i mötande trafiks vägbana för att sen göra en u-sväng och ta deras avfart (fanns ju ingen avfart på vår sida o jag skulle ju av där ju....) är väl en skicklig förare Tjolla höll ju på o skita ner sig där bak
    Andra gången tyckte jag att där var alldeles för lång kö så jag körde om sisådär ett dussin bilar på insidan o svängde sen fräckt vänster mitt framför dom o trängde mig lite före
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-10-27 23:16:13 följande:
    bara 26?? då är inte jag i stockholm ens så hit me alla bud
    JAg kom på nåt bra!!
    Vi letar a-traktor som dårar här och alla fina är däruppe i norr.
    Vi kan köpa en sån där uppe och så kör du ner den åt oss.
    Perfekt!
    Får bara starta i tid.
    Och ordna hemresa förstås.....
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!