• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-10-27 23:14:46 följande:
    jo, klart jag inte skulle ta bet om nån vill ha 2 tröjor typ..! men om nån ber om 10-15 plagg? oj.. himlen i 2 dagar..! lycka!!! har ju ca 26 mil x 2.. så blir ju en bit.. även om man e 4-5 i bil ? tog du bet då med??
    första dagen körde jag själv hela vägen ner till Malmö innan jag plockade upp butte o thea....ca.22mil. Så det var för den dagen jag tog betalt. Hade aldrig åkt då annars om jag inte fått resebidrag.
  • LJ2
    stökmamma skrev 2009-10-27 23:16:13 följande:
    bara 26?? då är inte jag i stockholm ens så hit me alla bud
    haha...

jag tog inte bet förra gången som sagt.. =)) åkte ju dit ändå.. o det va inte så dyrt =))
    bara nyfiken på hur andra gjorde, då jag hörde talas om det, så måste fråga
    jag har ju planerat att åka nu med ändå, så.. jag kommer inte be om det tror jag inte.. om det inte gäller många tusen som liljan sa.. men 1000 kr känns inte lönt lixom.. =))

ska tipsa om dig om nån mer frågar om bud
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:18:20 följande:
    Ursäkta? Det är ju att jag kan köra bil så jäkla bra som skrämmer dom Eller vadå...att köra över i mötande trafiks vägbana för att sen göra en u-sväng och ta deras avfart (fanns ju ingen avfart på vår sida o jag skulle ju av där ju....) är väl en skicklig förare Tjolla höll ju på o skita ner sig där bak Andra gången tyckte jag att där var alldeles för lång kö så jag körde om sisådär ett dussin bilar på insidan o svängde sen fräckt vänster mitt framför dom o trängde mig lite före
    OMG ... {#lang_emotions_surprised} ja du vann nog iaf med "värsta bilföraren i danmark"

haha... ja.. förstår nog dom som åkte med dig!
    men.. ni överlevde =))
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:20:23 följande:
    första dagen körde jag själv hela vägen ner till Malmö innan jag plockade upp butte o thea....ca.22mil. Så det var för den dagen jag tog betalt. Hade aldrig åkt då annars om jag inte fått resebidrag.
    oj.. ja förstår det då..!! o som sagt... när man handlar så mycket med åt nån så är det lite annorlunda..
    bara nyfiken på hur folk gjorde =))
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    LJ2 skrev 2009-10-27 23:24:28 följande:
    oj.. ja förstår det då..!! o som sagt... när man handlar så mycket med åt nån så är det lite annorlunda.. bara nyfiken på hur folk gjorde =))
    Det sjuka är ändå att de som åkte med mig då gärna åker med mig igen De är ju verkligen inte riktigt kloka då {#lang_emotions_dreamer}
  • stökmamma
    lillronya skrev 2009-10-27 23:18:41 följande:
    JAg kom på nåt bra!!Vi letar a-traktor som dårar här och alla fina är däruppe i norr. Vi kan köpa en sån där uppe och så kör du ner den åt oss.Perfekt! Får bara starta i tid.Och ordna hemresa förstås.....
    så gör vi

undrans va det skulle kosta och ha den på släp??? hmmm
    andras barn och mina älskade ungar
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-10-27 23:28:29 följande:
    så gör vi undrans va det skulle kosta och ha den på släp??? hmmm
    JA också en trevlig tanke
    *trött på att leta a-traktor nu*
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:26:52 följande:
    Det sjuka är ändå att de som åkte med mig då gärna åker med mig igen De är ju verkligen inte riktigt kloka då
    det är ingen som sagt att nån i tråden e klok heller..
    haha.. kolla på övriga FL bara.. vi låter barnen gå i märkeskläder som e fula o inte har de funktioner ett barn behöver, vi låter dom ha pistoler som kan döda på sig, vi handlar för tusenlappar varje mån som bara används 2-3 ggr, vi tänker på andrahandvärdet ist för att verkligen använda kläderna (???) , vi låter inte barnen kladda ner sig(???).. o vi är modefreak som måste matcha allt..
    ja.. vi e inte kloka helt enkelt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä.. nu ska jag sova..
    barn som vaknar tidigt =((( *gäsp*
    får sova middag i morgon.. *hoppas*

* 3 underbara busfrön *
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 23:18:20 följande:
    Ursäkta? Det är ju att jag kan köra bil så jäkla bra som skrämmer dom Eller vadå...att köra över i mötande trafiks vägbana för att sen göra en u-sväng och ta deras avfart (fanns ju ingen avfart på vår sida o jag skulle ju av där ju....) är väl en skicklig förare Tjolla höll ju på o skita ner sig där bak Andra gången tyckte jag att där var alldeles för lång kö så jag körde om sisådär ett dussin bilar på insidan o svängde sen fräckt vänster mitt framför dom o trängde mig lite före
    Jag vill bara säga att det var PRECIS vi överlevde

Ändå, tycker jag det är grymt synd att vi missar en Malou-körnings-salg denna gången, det hör ju till liksom
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Duntoffla
    LJ2 skrev 2009-10-27 23:07:39 följande:
    ja men dåså.. =)) då va det ju inte såå farligt.. jag hade 5000 själv.. sen bud på hmm.. ja.. ?? 1500 tror jag ett var, o 2 mindre... hade nog runt 8000 tror jag eg.. så va väl ganska mycket med.. du har nog ytterkläder till alla mina 3 barn, i flera omgångar o maias garderob har vi sett på bild *lööv!!!* hmm.. syster yster kanske man ska ringa med.. hon kanske vill med.. hon e ju galen i märke med.. (inte lika mologalen som jag, utan alla märken ist, dock snodde hon en hel del sist jag kom hem) o brors ex sa att hon skulle med.. det blir 3.. o ev mamma.. ja det e 4.. sen kanske nån skulle med på vägen =)) hoppas jag kan åka..!! på tal om annat.. ni som brukar ta bud.. brukar ni få eller be om lite "färdhjälp" eller vad nån skrev?? jag gjorde inte det sist iaf (skulle ju dit lixom ändå tyckte jag??).. men såg nån som pratade om det??
    Jag tog inte extra betalt men däremot blev det inte precis med pengarna och jag fick behålla lite har jag för mig.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!