• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan

...jag har kokat 2 burkar dulce de leche också och bakat browniebotten, gjort vit-chokladfuff och nougatfluff. Allt ska snart sättas ihop till sambons beställda tårta...han är lite chokladgalen
    Känner mig effektiv idag, inget jag varit på länge direkt

• Moonis
    Zvartaliljan skrev 2009-11-07 16:55:19 följande:
    Jo höfterna påminner mig så snällt att sätta mig ner o ta det lugnt emellanåt...
    Oj, kul att det blev uppskattat i alla fall. Fem var är många Orkar nog högst två själv
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2009-11-07 16:57:56 följande:
    ...jag har kokat 2 burkar dulce de leche också och bakat browniebotten, gjort vit-chokladfuff och nougatfluff. Allt ska snart sättas ihop till sambons beställda tårta...han är lite chokladgalen Känner mig effektiv idag, inget jag varit på länge direkt
    va gör man inte för kärleken ?
    andras barn och mina älskade ungar
  • Moonis

Har lite lyxigt ikväll eftersom vi ska fira mina småbröder så fixar mamma maten Blir lite afrikana (liknande flygande jakob), grönsaksstänker att doppa i dipp mm.
    Sen klassiska prinsesstårta efter.

Liljan. Fast du är riktigt flitig som gör tårtan själv. Hade jag nog aldrig orkat efter 50 kroppkakor

• Zvartaliljan
    Moonis skrev 2009-11-07 16:58:32 följande:
    Oj, kul att det blev uppskattat i alla fall. Fem var är många Orkar nog högst två själv
    ja det var precis vad jag orkade, mer fick inte plats Men de var visst utsvultna dessa stackars karlar...
    stökmamma skrev 2009-11-07 17:00:27 följande:
    va gör man inte för kärleken ?
    Ja jag var ju tvungen o gottgöra 2 dagars shopping i Köpenhamn {#lang_emotions_dreamer} o till skillnad från andras metoder här så finns ju inte möjligheten att gottgöra det i sängen Så då får man gå via magen istället
  • karmasus
    Moonis skrev 2009-11-07 16:40:28 följande:
    Hopps min koppsuit fanns då Va just 92 jag skulle ha den i.
    fanns massor med bodysuits med koppar i str 92 =)
  • AsfaltsBlomma
    Zvartaliljan skrev 2009-11-07 12:49:12 följande:
    bara i stora storlekar från typ 30 och uppåt. Hittade inga till Maia
    Nä, va tråkigt. Då får jag leta vidare till sonen.
  • Moonis
    karmasus skrev 2009-11-07 18:01:51 följande:
    fanns massor med bodysuits med koppar i str 92 =)
    Vad bra, då känenr jag mig lite lugnare
  • Tejja

Hej-Hej!

Efter mycket om och men sitter vi nu på rätt tåg!
    Vi (jag, Duntoffla och Bubblan) skulle byta tåg i Malm Syd. Vi gick av tåget och blev lite osäkra. Så vi rådfrågade konduktören, som sa åt oss att fortsätta tåget mot Malmö Central och byta där. När vi då kom dit, så fanns inget anslutningståg där. 
    Med paniiken stigandes sprang vi mot X2000-tåget för att kolla med dem där. Det visade sig att den tidigare konduktören (som förstås var dansk) hade haft hel fel. Vi skulle ha bytt tåg i Malmö Syd. Vi fick åka med tåget till Hässleholm för att sedan byta till rätt tåg där.
    Så nu sitter vi på rätt tåg mot Stockholm.
    Vi är alla nöjda med dagen, även om vi skulle vilja ha haft mer tid att träffa alla pölsekärringar!
    Jag är lite besviken över att jag inte fick tag på några stora lurvar eller kaninprint!
  • Tasha78
    Tejja skrev 2009-11-07 18:36:51 följande:
    Hej-Hej! Efter mycket om och men sitter vi nu på rätt tåg! Vi (jag, Duntoffla och Bubblan) skulle byta tåg i Malm Syd. Vi gick av tåget och blev lite osäkra. Så vi rådfrågade konduktören, som sa åt oss att fortsätta tåget mot Malmö Central och byta där. När vi då kom dit, så fanns inget anslutningståg där.  Med paniiken stigandes sprang vi mot X2000-tåget för att kolla med dem där. Det visade sig att den tidigare konduktören (som förstås var dansk) hade haft hel fel. Vi skulle ha bytt tåg i Malmö Syd. Vi fick åka med tåget till Hässleholm för att sedan byta till rätt tåg där. Så nu sitter vi på rätt tåg mot Stockholm. Vi är alla nöjda med dagen, även om vi skulle vilja ha haft mer tid att träffa alla pölsekärringar! Jag är lite besviken över att jag inte fick tag på några stora lurvar eller kaninprint!
    tur att ni är rätt nu
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!