• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-11-07 19:23:49 följande:
    Verkligen! Alla pölsekärringar är så jädrans goa och trevliga
    Jag kan bara hålla med, ni är så underbara alla{#lang_emotions_heart}
  • Tejja

Sitter här och kollar igenom min ena kasse och jag känner mig faktist väldigt nöjd!

• nikki2006

Okej måste mysa lite med barnen med. kram kram alla

• Tejja

Det var jätteroligt att få träffa så många av er idag. Det var oxå roligt att så många var med denna dag när min salgoskuld togs!

Eftersom att det var min första salg var jag var rätt förvirrad och fullt upptagen av att vara på salg- och detta i kopmbination med att natttåget inte gav mig någon vidare sömn- så var jag rätt disträ och med andra ord hyfsat asocial.

• Mini78

Frågar igen, var hittar ni leggingsen på salgen? På de undre hyllorna eller blandat med alla tröjor osv? Jag hittade inga leggings alls igår.

• Mini78

Tejja: Såg du om det fanns svarta stjärnleggings idag?

• Zvartaliljan
    Mini78 skrev 2009-11-07 19:46:44 följande:
    Frågar igen, var hittar ni leggingsen på salgen? På de undre hyllorna eller blandat med alla tröjor osv? Jag hittade inga leggings alls igår.
    leggingsen ska finnas på den undre hyllan. Var ju så ihoprört igår så man fick leta ordentligt. Jag lyfte ner lådorna ovanför o rotade igenom dom också o hittade några leggings där.
  • Mini78

liljan: Tack för svar! Haha, jag stod länge och kikade på en låda ovanför pojk 104-110 som det stod byxor eller nåt på, men jag vågade inte lyfta ner den och rota. *fegis*

• Lalalong
    Mini78 skrev 2009-11-07 19:47:34 följande:
    Tejja: Såg du om det fanns svarta stjärnleggings idag?
    Jag köpte ett par svarta stjärnleggings i 104. Såg inga i de andra storlekarna jag tittade på (92-110).
    Jag vet inte riktigt var alla leggings låg från början, men när jag hittade så var det blandat med alla tröjor och klänningar o.s.v. Allt i en enda röra helt enkelt
    Tyckte dock det var ganska dåligt utbud av leggings. Hittade några, men inte så många som jag skulle vilja.

Är sjukt trött och har riktigt ont i kroppen!! Bebisen protesterar också lite mot dagens övningar genom att "nypa" till i magen då och då. Tror jag måste ta det riktigt lugnt i morgon!
    Är i alla fall helt otroligt nöjd med min första salg. Har ju hur mycket fina kläder som helst med mig hem!!
    Bilder kommer, men inte förrän i morgon
  • stökmamma
    Tejja skrev 2009-11-07 19:42:03 följande:
    Det var jätteroligt att få träffa så många av er idag. Det var oxå roligt att så många var med denna dag när min salgoskuld togs! Eftersom att det var min första salg var jag var rätt förvirrad och fullt upptagen av att vara på salg- och detta i kopmbination med att natttåget inte gav mig någon vidare sömn- så var jag rätt disträ och med andra ord hyfsat asocial.  
    fick ni dela me snarkande gubbe?

Rätt skönt när det är gjort va?  nu vet man va  dom snckar om 
    vi kör andra gången tillsammans i vår va  
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!