• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • stökmamma
    Tejja skrev 2009-11-07 18:36:51 följande:
    Hej-Hej! Efter mycket om och men sitter vi nu på rätt tåg! Vi (jag, Duntoffla och Bubblan) skulle byta tåg i Malm Syd. Vi gick av tåget och blev lite osäkra. Så vi rådfrågade konduktören, som sa åt oss att fortsätta tåget mot Malmö Central och byta där. När vi då kom dit, så fanns inget anslutningståg där.  Med paniiken stigandes sprang vi mot X2000-tåget för att kolla med dem där. Det visade sig att den tidigare konduktören (som förstås var dansk) hade haft hel fel. Vi skulle ha bytt tåg i Malmö Syd. Vi fick åka med tåget till Hässleholm för att sedan byta till rätt tåg där. Så nu sitter vi på rätt tåg mot Stockholm. Vi är alla nöjda med dagen, även om vi skulle vilja ha haft mer tid att träffa alla pölsekärringar! Jag är lite besviken över att jag inte fick tag på några stora lurvar eller kaninprint!
    vi tar igen det där med tid att träffas i vår
    andras barn och mina älskade ungar
  • Moonis
    Hej-Hej! Efter mycket om och men sitter vi nu på rätt tåg! Vi (jag, Duntoffla och Bubblan) skulle byta tåg i Malm Syd. Vi gick av tåget och blev lite osäkra. Så vi rådfrågade konduktören, som sa åt oss att fortsätta tåget mot Malmö Central och byta där. När vi då kom dit, så fanns inget anslutningståg där.  Med paniiken stigandes sprang vi mot X2000-tåget för att kolla med dem där. Det visade sig att den tidigare konduktören (som förstås var dansk) hade haft hel fel. Vi skulle ha bytt tåg i Malmö Syd. Vi fick åka med tåget till Hässleholm för att sedan byta till rätt tåg där. Så nu sitter vi på rätt tåg mot Stockholm. Vi är alla nöjda med dagen, även om vi skulle vilja ha haft mer tid att träffa alla pölsekärringar! Jag är lite besviken över att jag inte fick tag på några stora lurvar eller kaninprint!
    Inget kul när det blir fel med tåg. Liite panik
    Men hoppas ni hittat mycket fint trots brist på lurv och kanin{#lang_emotions_dreamer}
  • Morty
    Ojdå, men vilken tur att ni kom 'ikapp' rätt tåg. Ser 3 tjejer med massvis av påsar fulla med molosar som springer runt och letar efter sitt tåg. *stackare*
  • stökmamma
    Morty skrev 2009-11-07 18:43:39 följande:
    Ojdå, men vilken tur att ni kom 'ikapp' rätt tåg. Ser 3 tjejer med massvis av påsar fulla med molosar som springer runt och letar efter sitt tåg. *stackare*
    ser bubblis  framför mig med molosarna  tejpade runt magen tills me dunis och Teija och alla kasarna yrar runt efter tåget *asg*
  • Tejja

Ja vi hade ett himlans flyt, hade väl varit sådär kul attt bli kvar i Malmö utan bokat boende! Men det var lite svettigt ett tag.

• Tejja
    stökmamma skrev 2009-11-07 18:49:09 följande:
    ser bubblis  framför mig med molosarna  tejpade runt magen tills me dunis och Teija och alla kasarna yrar runt efter tåget *asg*
    Men, vad 17? Var du där?? Det var ju precis så det gick till! {#lang_emotions_surprised}
  • Moonis
    Tejja skrev 2009-11-07 18:52:30 följande:
    Men, vad 17? Var du där?? Det var ju precis så det gick till! 
  • Mini78

Jag var på Molo igår, och letade bl.a efter leggings i strl 104/110. Tror jag hittade två-tre par i hela lokalen(!). Lite överdrivet kanske, men ungefär så var det.

Vaaaar hittar ni alla fina leggings? Ligger de bland alla tröjor, eller ligger de på de understa hyllorna, vid golvet? Eller nån annanstans?

Vet nån om det finns svarta leggings med vita stjärnor att få tag i nu nånstans? Fanns de på salgen idag?

• stökmamma
    Tejja skrev 2009-11-07 18:52:30 följande:
    Men, vad 17? Var du där?? Det var ju precis så det gick till! 
    ajajaj, får inte skratta
  • Moonis
    nikki2006 skrev 2009-11-07 18:58:17 följande:
    nu ligger mina fynd i  bt från idag. inte så mycket kanske med väl värt resan och för den shoppingsugna kommer det massor på t imorgon
    Jätte fin shopping{#lang_emotions_dreamer} Då vet jag var jag ska spana efter imorgon på T
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!