Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Äh jag kan ju inte citera 1 och 1: Hon har ändrat sej och vill ha den helrosa, men väntar ett tag med det. Vill ju köra först ett tag.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-10-30 18:24:11 följande:
    utspökad och fin drar jag på skoldisco som klassmamma tittar in senare Ha en trevlig kväll
    Låter trevligt! Ha det så kul!!
  • lillronya
    Flock skrev 2009-10-30 18:35:23 följande:
    Åh, vad roligt!!   Godkväll i tråden. Äntligen fått lite tid att sätta mig ner.. Skit, vad jag längtar till onsdag!
    Hej!
    JA det ska bli så himlans roligt!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-30 18:50:24 följande:
    Go kväll!Huj vilken dag!! Haft FÖR mycket att göra verkligen Men så går det om man sover för länge Resan är booooookad   Fick ihop det tillslut så nu tågar vi ner på Fredag natt, lär sova som krattor alla tre Önskar alla T köpare kunde betala liiite snabbare nu så man kan knalla o växla  Undrans om man hinner få in pengarna från Söndagens auktioner?? Där ligger ju en tusenlapp åxå loksom..
    Skönt att allt är bokat!
    Buttelina skrev 2009-10-30 18:55:41 följande:
    jag har varit duktig idag jag har rensat gaderoben här hemma för att göra plats åt molo kläder  gissa vems kläder jag rensade bort??? MINA hahaha
    Så typiskt!
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-10-30 22:36:04 följande:
    Det låter ju lovande. Då kanske jag vågar köpa ett par Molojeans till mina smalisar
    Jag köpte ett par molojeans med stjärnor på och muddar i midjan och nertill. De kasade av Anjelin. Inget som gick att spänna in...
  • lillronya
    Milliz skrev 2009-10-30 22:38:55 följande:
    Ja, lite knas att inte alla jeans går att reglera. Mina barn kan inte ha byxor som inte är reglerbara..
    Ja det är jättedumt.
  • lillronya

Hej i tråden!!
    Längtar som en tok till onsdag!

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-31 17:09:39 följande:
    Jag e här!
    Nu är jag med här!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 17:34:58 följande:
    hmm...en liten fråga....Wilma Ängelholm har två platser lediga men det är ju helt fel för oss att hoppa på den bilen då vi kör från Karlskrona...däremot vore det ju underbart o få hoppa in Tjollas bil i Kristianstad...Butte & Thea kanske kan tänka sig hoppa på Wilmas bil i Malmö istället??Bara en tanke....det tjänar ju Tjolla på också...
    LÅter ju som en bra idé.
    Orkar du allt detta?
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 17:40:24 följande:
    Ja jag orkar så länge jag slipper köra så mycket o det gör jag ju om mammastök kör till Tjolla o nån kör därifrån. Sen kan jag tänka mig köra i Köpenhamn, där är ju jag kungen i trafiken
    OKej
    JA kungen av Köpenhamn, det är du det.

Å jag skulle så gärna vilja åka på lördag med, men det går inte.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!