Inlägg från: KarlssonsKalle |Visa alla inlägg
  • KarlssonsKalle

    Vanligt att tända på äldre män?

    Anonym (Usch) skrev 2017-01-16 23:53:48 följande:
    Jag har alltid pratat om sex och fantasier med mina tjejkompisar och dom har alltid gillat och dreglat över snygga jämnåriga killar. Vilka drömmer min 18-åriga kusin om? Justin Bieber. Nån One Direction-snubbe. Modellkillar på instagram. Inte fan är det Lennart Jähkel, är det verkligen en chock för dig?!

    Du kan vara bitter och hatisk som blir så otrevlig och försöker slå under bältet för att jag säger sanningen. Vad fan förväntar du dig? Att snygga tjejer hellre vill ha en rynkig flintis än en sexig kille i sina bästa år med hår på huvet och magrutor?

    Om du inte kan acceptera något så självklart är det du som är bitter. Antagligen en äldre gubbe som blivit lämnad av sin fru för en yngre, sexigare man :p
    Så skoj att du vet vad alla, absolut alla tjejer tänder på....

    Sist jag var ute på singelmarkanden för 12år sedan så dejtade jag friskt på nätet på en seriös sida. Jag vet inte hur många tjejer i 20-22års åldern som ville träffas. Jag var då 40+. Träffade 2 av dom och dom var supernöjda för dom hade aldrig fått så bra sex av jämngamla sa dom.
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Usch) skrev 2017-01-19 11:20:51 följande:
    Är det Cillian Murphy du kallar "plast"? Haha, tror du att han opererat sig till sitt utseende ;D

    Den där Sam Elliot är det mest avtända jag sett, det skriver jag under på. En mardröm. Förstår att han kanske går hem hos en 50-60åring i husvagn men som flera påpekat handlar ts om vad mycket UNGA tjejer tycker.
    Alla tjejer tänder ju inte på unga feminina gossar som du...
    Det flesta vill ha rejäla män!
  • KarlssonsKalle
    snuttplutt skrev 2017-01-19 11:32:33 följande:

    Nån tjej på runt 24 som skulle vilja med nån av de här 20 år äldre kändisarna?
    James Marsden, Patrick Wilson, Andrew Lincoln, Seth MacFarlane, Adrien Brody, Sharlto Copley, Michael Ealy, Ioan Gruffudd, Jack Davenport, Ben Affleck, Dwayne Johnson, Idris Elba, Jude Law, Karl Urban, Jonny Lee Miller, Josh Duhamel, Eric Dane, Jason O'Mara


    Nej!
    Enligt "Usch" så finns du inte....
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Usch) skrev 2017-01-19 13:52:53 följande:
    Kul och intressant. (Om det är sant) är det för hur du blir behandlad du känner så eller tänder du på attribut som tunnhårighet, rynkor, grått går på bröstet, slapp kropp osv? Unga killar som gillar äldre kvinnor gillar ju deras livserfarenhet och den grejen, är det samma för dig?

    Tråkigt att du haft otur med jämnåriga killar bara. När jag var 21 hade jag min andra pojkvän (första ett år äldre, andra 3 år yngre) och båda var SKITBRA i sängen fast båda var oskulder när vi träffades. Dom älskade att tillfredsställa mig och jag kom alltid. Vi experimenterade mycket. Reste mycket med den första och den andra bjöd på många resor, presenter mm.

    Menar bara att du kan få allt sånt av jämnåriga killar med.

    Men kul att du har en sån nisch, det finns ju inte direkt brist på äldre män som är intresserade :p
    Nu är det ju sällan någon i min ålder (drygt 50) är rynkig eller har grått hår på bröstet..
    Det tjejerna som suktade efter mej när jag var 40+ förklarade att dom föredrog sex med en riktig man som inte var så jävla fumlig som dom i 20-års åldern. Jag fick denna förklaring av alla de 5 som jag satt på.
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-01-20 10:45:49 följande:
    En riktig man som "sätter på"?
    Hm, jo det lät ju trevligt... Rynkar på näsan
    Nu var väl det viktiga inte hur jag uttrycker mej utan innebörden i det jag skrev....
  • KarlssonsKalle

    Vad är ett "ungt argument"?

    Du svamlar så halva FL får nog många goda skratt åt din ilska och hat.
    Förstår inte att någon inte anmält någon av dina elakheter ännu.... Jag har själv
    blivit varnad för mindre elaka kommentarer.

  • KarlssonsKalle
    Anonym (Karltokig) skrev 2017-01-24 05:16:56 följande:

    Väldans vilken ilsken stämning det var här inne!

    Fattar inte riktigt varför? Unga kvinnor har väl i alla tider haft nån sorts "golddigger-ådra" som gör att de dras till män med makt och pengar? Killar i 20-30-årsåldern har sällan hunnit skaffa sig vare sig makt eller pengar... om de inte råkar heta Avicii eller Messi förstås, jävlar vad de får ligga!

    Själv är jag inne på mitt femte jobb, ålder 25-35 år. Jösses vad jag varit tänd på mina chefer på tre utav jobben. På det första blev jag helt golvad, såhär tio år senare är jag fortfarande så tänd på honom att jag seriöst överväger att föreslå en lunch. :-b


    Det är en ilsken snorunge som är extremt dömande och otrevlig mot alla...
    Hon har så svårt att acceptera att en liten klick faktiskt tänder på äldre män även om dom inte är rika eller kända....
Svar på tråden Vanligt att tända på äldre män?