Gummsan82 skrev 2009-10-17 16:13:29 följande:
numberone; vi har nu enats, maken och jag. Det blev en rostfri fläktkåpa, och sen ska vi ha någon typ av smalrandig tapet i grått och vitt. Kravet är att den måste vara lätt att torka av och hålla ren. Så jag ska ta mig en tripp ner till lokala färgaffäten på måndag och kolla in utbudet.Hittade två på Sandberg
www.sandbergab.se/sv/products/wallpaper/Fabia...(NW)/525-21 och
www.sandbergab.se/sv/products/wallpaper/Hilda...(NW)/500-21 Man kan klicka upp inspirationsbilden med det är lite fell kulörer och man ser inte så bra.Nån som vet nån nätsida där man kan "tapetsera" ett rum?
Låter jätte snyggt som du beskriver det, tyvärr får jag inte upp länkarna med tapeterna
Villa Nordåker skrev 2009-10-18 07:50:44 följande:
God morgon!Söndag, övriga familjen sover än. Ganska mysigt att sitta här och surfar.
Här känns det som om man aldrig har tid för sig själv längre. Igår hade jag och sambon barnvakt en stund på kvällen och gick på invigning av en ny lounge här i stan, som vi var bjudna på. Jätte trevligt att komma ut och umgås och träffa folk. Men sen undrar man om det är värt det...även om ingen av oss drack mer än ett par glas vin så är man ju helt slut eftersom våra nätter är som de är. Algot är ju upp hela nätterna känns det som och på dagarna har killarna börjat härja med varandra så just nu känns det som jag tappat lusten till allt. Jag bara tjatar o tar hand om barnen känns det som.
Gud va negativt det där blev. Skulle iaf mer än gärna ha en lugn morgon med lite tid för mig själv innan barnen vaknar.,..men då skulle jag få gå upp kl 4:a
Jag har lagt undan en röd jacka från fjällräven tills idag men kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha den eller inte. vad tycker ni
http://www.fjallraven.se/Produkter/jackor--vastar/kodiak-women-parka
Den svara fanns inte i min storlek, var inne på en brun men tyckte att jag passade bättre i röd. Bara det att min förra vinterjacka var röd. Världens beslutsångest!