Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem

mwe- hur fick du så små flingor, jag fick samma stora som pums

• Anton2005

mwe- jag har gamla bloggerkontot o då verkar det inte fungera och jag verkar inte kunna göra om till det nya. Den säger bara att jag inte har något konto. Ja, ja strunt samma.
    Ja vi köpte en carsbok och ett carspussel. Anton har bara cars i huvudet, jag har tom köpt joggingbyxor med cars på åt honom fast det är mot alla mina principer. På dagis kan de ju få ha lite vad som helst :) Hoppas ni får skoj i kväll!

• Anton2005

Hi hi nu har jag oxå äntligen små snöflingor. Tack för hjälpen! Nu fungerade det att fixa nytt googelkonto

• Anton2005

Villa- så bra att du fick ordning på det för jag hade just skrivit ett långt inlägg till dig som sen försvan

• Anton2005

Nu har jag gjort bloggen julig o lagt in ett nytt inlägg
    inredningsdrommar.blogspot.com/

Fröken vit- Vkommen hit! Underbart hus ni har, kikade in på din blogg och det ser verkligen jätte mysigt ut

Villa- Menar du att du missar idol....trodde alla kollade på det :)

• Anton2005

God kväll!
    Vi håller på att beställa en Kitchen Aid till oss själva från sambons föräldrar i julklapp...någon som vet vilken modell man brukar köpa är det Artisan eller?

• Anton2005

Mage- Ja det är ju inte helt fel att få välja julklapp så där. De köper med från USA men med ström kontakt anpassad för våra uttag så priset blir ju ett helt annat än vad de kostar här

• Anton2005

God kväll!

Villa Nordåker- Lycka till i morgon, hoppas att allt gåt bra och att du hinner med morgonkaffet så du blir pigg :)

mwe- snällt av dig o kolla runt. Jag såg att Julia fått in fler mattor idag (om de inte redan är slut) Nu har vi hittat en sida som har kvar vita kitchen aid så vi ska beställa i kväll. Sidan vi hittade igår hade inga vita kvar o G frågade om det gick bra med någon annan färg???!!! Trodde att han lärt sig hi hi

Jag skulle verkligen vilja ha bokhyllan på denna sidan, till Algots rum, vad tror ni om den? Blir en sån för liten?

• Anton2005

Villa Nordåker-
    Så duktiga ni var som han...kanske får bli några koppar kaffe för dig idag som gick upp så tidigt :) Tror att kitchen Aid från USA med rätt strömstyrka och uttag skulle kosta runt 2500:- med dagens kurs så det är ju halva priset mot här hemma.

Mimmi-
    Vi hade en expedit men den tog sån plats, barnens rum är ganska smala så jag behöver en hylla som inte är så djup.

Tjock kulan-
    Bra idé man kanske skulle försöka sig på att göra nå´t liknande själv.

Svar på tråden Vita hem