Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita hem

God morgon!

MissGoldie- Den vi fick är oxå en Artisan på 300W, jag har ju inte hunnit använda den så mycket än men den verkar helt ok storlekasmässigt och det finns ju en mängd olika tillbehör att kompletera med och den är ju såååå snygg :))

mwe-Hur är det med sjuklingarna där hemma?

• Anton2005

Våran KA är beställd här ifrån

www.220-electronics.com/

Priset blev ca 2500:- Mina svärföräldrar bor i USA så de tog med den hit och vi fick den i julklapp. Det går att beställa till sverige men jag vet ej vad tullavgift mm kan hamna på

• Anton2005

ari gold-
    Jag såg att julias vita drömmar har rea men där finns det nästan inget kvar fast den började idag. Tror även att mwe hade spanat in rean på elsas hem och där är det nog värt att kia

• Anton2005

Jag tänkte höra om det är någon som är sugen på en vitahem-träff i vår? Vi gjorde ju ett tappert försök förra våren men det blev ju väldigt splittrat med flera forum och såna saker och det vore skoj om det verkligen blev av denna gång.
    Någon mer än jag som skulle tycka det var skoj?

• Anton2005

Kul att det är fler än jag som skulle uppskatta en träff.
    Stockholm är ju bra med tanke på utbudet. När i vår tycker ni?

• Anton2005

Herre gud jag sitter på jobbet fast att jag igentligen skulle vara ledig idag. Jag skulle skriva kontrakt på ett hus men nu har köparen ändrat sig och vill inte skriva kontrakt i december för att det känns bättre att börja nya året med ett husköp och för att det känns så mycket de här dagarna eftersom julen är jesus födelse. Hoppas inte jag trampar någon på tårna nu....men jag tycker det var helt idiotiskt av honom eftersom han själv tjatat om kontrakt idag. Är han så religös så borde han väl aldrig bokat kontrakt denna dag från första början. Jag höll iaf på att trilla av stolen och är skit sur nu

• Anton2005

God kväll!

Krya på er alla sjuklingar.

Någon mer än jag som har lust att slänga ut julgranen redan? Algot välte hela julgranen över sig igår och det fläg glitter och kulor i hela rummet, han skrek som aldrig förr.

Någon som fyndat nå´t skoj på någon rea? Själv köpte jag en pyjamas idag mellan två kundbesök annars har det bara blivit mycket jobb dessa dagar och knappt inget ledigt alls så jag har inte hunnit titta runt så mycket

• Anton2005

MissGoldie- jag har samma problem som dig och jag duttar oxå med svamp

• Anton2005

MissGoldie-Jag blev sur o struntade i det så jag har tyvärr inte fått det att fungera nå´t bra

• Anton2005

Gott nytt år på er!

Vi hade en jätte trevlig kväll igår och barnen sov till runt nio i morse så det känns helt ok. Det finns några bilder i bloggen på våran nyårsdukning
    http://inredningsdrommar.blogspot.com/

Skulle PLUS föresten bli standard hos alla användre här på FL nu el? Kul i såna fall för då kan vi ha massa bilder i tråden :)

Just nu har jag lust att slänga ut granen o plocka bort alla julsaker. Känner alltid så när jul o nyår är övver. Vill ha in tulpaner och sånt ist.

Svar på tråden Vita hem