Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

Fluffiga, min fyråaåriga dotter kan oxå ha såna perioder. Att hon inte vill dit. Hon är trött säger hon och vill bara vara hemma med mamma och mysa.
    Nu har hon även börjat storgråta på kvällen. Så ledsen så det skär i mitt hjärta. Maken och jag har kommit på att det beror nog mkt på att jag numera jobbar långa dagar och vi ses mkt lite på veckorna. En timma på morgonen då allt ska fixas, kläder frukost tänder osv. Sen slutar jag kl 17 hemma kvart över då är det middag, läxor och lite mys. Dusch och nattning. Kl 19 ska de ligga annars är de allt för sura och trötta på morgonen. förstår henne om hon saknar mamma då hon är van att Alltid ha mig där.
    Vet inte alls hur man ska lösa det, önskar jag kunde ha det som jag hade det som barn, min mamma gick hemma...har gjort hela mitt liv. Aldrig jobbat.
    Tänk om det kunde vara så idag!

Hoppas att ni får en bra dag

• Prinsessan Leia

jag sitter som säljare, upp och ner som en berg och dalbana
    önskar jag va ledig, med bebeis lr vad som helst för nu får jag Inte tiden att gå ihop och har mest ramlat ner i ett svart hål

• Prinsessan Leia

snart kommer lite nytt i bloggen...

kul o veta vad folk gör, ni tycks ha så mkt tid. Ni hinner så himla mkt, här står det mest still nu...igen
    Jäkla deprission aldrig känt av ngn så väl förut, hoppas d vänder snabbt
    Tog en låååång tur med Valpen förut kikade i fönstrena och kunde glädja mig åt att hos mig är det då mer jul i fönstrena. Har folk blivit lata? lr är alla arbetsnarkomaner??

• Prinsessan Leia

NEJ här ligger maken och jag i MAGSJUKA får ju inte hända
    inte nu, finns ju Inte tid för sånt...men men bara å bita ihop och hoppas flickorna klarar sig

Trevlig kväll på er !!

• Prinsessan Leia

tack tjejer, ingen hit alls. Får skylla på julbordet och maken ja han får skylla sig själv
    har ju inte ens hunnit börja baka julgodis än *skämms* men i år känns det som tiden rusat ifrån oss

• Prinsessan Leia

Bellevue
    Leia med make ligger helt utslagna idag, fått i mig 2 munnar thé precis..känner hur kroppen darrar av brist på näring (känner av det så fort det "fuskas" med mat)
    jag som trodde det skulle bli bättre men icke då, feber har tillkommit
    tur man har snälla barn, som gillar att se på film med en sovandes mamma brevid som springer upp och ner titt som tätt

Ja har oxå massa undringar men de lägger jag i garderobenoch låtsas som de inte finns..nu ska vi bli friska först!!

Ha en fin dag alla och tack för ni tänker på mig
    KRAM

• Prinsessan Leia

Jippy *peppar peppar ta i trä* jag börjar bli bättre!!!!
    känner mig nästan som en mnsk nu men bara nästan. Får iaf behålla mat och dryck men vinglig än

min kära underbara pappa som har sprutat om våra dörrar inne kom idag med vårat hörnskåp, så nu va det oxå klart
    Tur jag har som har en sån underbar pappa!!!

lite nytt i bloggen

• Prinsessan Leia

kikade in på länken fr Anton
    hitta en sockersöt husbokhylla jag bara måste ha, dock alldeles för dyrt tycker jag så nu åker bräder, tumstock och hammare fram
    hinner man innan jul tro????

Svar på tråden Vita hem