Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

Tittar in lite snabbt
    Orkar inte läsa tillbaka allt jag missat tar det på jobbet i morrn så har jag ngt att se fram emot
    Såg att ni diskutera sprutan, nope inte jag och barnen. Tror inte ens att vi får den.. och vi har inga faktorer som gör att den skulle vi dödsfarlig för oss

Sen lite jul tjat.
    Vitt vitt vitt
    Men hur gör ni vid jul?
    kör ni på vitt där då oxå lr kör ni på röda tomtar???

• Prinsessan Leia

pums
    kanon fint skåp!!!
    gumsan
    stackars de små tänderna, hoppas han inte fick allt för ont under själva olyckan! tur att det inte blidde värre

tar tidig kväll idag
    har 3 små projekt på ggn men de får vänta tills i morrn!!
    Då hoppas jag va pigg och utvilad..

ni missade väl inte mitt nya inlägg i bloggen igår'????

• Prinsessan Leia

sen kan ju influensan ändra form, precis som magsjuka då hjälper inte vaccinet iaf. Då infl. kommer fr fjärran land så lär den nog byta bana ngr ggr...innan den är över.

sitter åter på jobbet
    ingen lust alls.
    sugen på att hitta nya kunder...kanske ringa killarna i Bonde söker fru

• Prinsessan Leia

hittade en underbar blogg på aftonbladet, ngt med granne med selma hette den typ
    vilket hem
    OJ
    snacka om att jag längtar hem och och fixa hihi
    tog en berocca i morse och tror nog de funkar, känns som jag tagit speed lr ngt
    helt uppe i varv!!!
    btw Villa om jag skriver ut din bild i sizen jag vill ha, skickar den till dig och du signerar den är det ok????(blomman)

• Prinsessan Leia

villa sorry menade fluffiga...snacka om att ha mkt i huvudet

usch gillar inte att behöva sitta på jobbet tills det är svart ute. mank an ju inte gör etts kit hemma ute då *morr*

• Prinsessan Leia

fluffiga
    jag skriver ut bilden och vill ha din signatur i hörnet, skriv årtalet efter...
    du kan ju maila mig din adress..idag hinner jag nog inte men ska försöka i helgen. Så i nästa vecka, hoppas det är ok?!

• Prinsessan Leia

hoppas Agnes kryar på sig!!!!!

sitter på jobbet, smått chockad ännu (läs bloggen här på FL)
    snart dax för lunch...sen mng timmar kvar slutar 20:00 idag *pust å stön*

• Prinsessan Leia

usch gillar inte hösten den går i ett enda töcken av sjukdomar
    blä
    känner mig trött och sliten
    öm och ont i nacken och upp i huvudet.
    i hopp om uppigging åkte jag o shoppa på lunchen lite klappar till barnen och smink till mig
    pyssel och annat ska handlas i helgen med kompisen...längtar tur det är fredag i morgon!!!!

Svar på tråden Vita hem