Inlägg från: Prinsessan Leia |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Leia

Vita hem

Bellevue, sängen går nog göra riktigt fin..som vit

Haft kvällsmys med flickorna och maken (han smet mot slutet) Robinsson, varma smörgåsar och lördagsgodis...
    Sen fick de allt hoppa i säng så mamma kunde njuta lite oxå
    har nu spacklat hela tvrums delen!! mkt nöjd över mig själv
    Sitter och känner den underbara spackel doften!
    I morrn slipa och sedan tadaaaa Måla!! kommer med andra ord bli en sen söndagskväll, igen hihi

Letar julgardiner med lupp och pincett
    till tv rummet och matsalsdelen (de sitter typ ihop och vill ha lika)
    finns ju bara röda lr svarta med massa konstiga tomtar på...
    letade fram ett par gamla helvita "linne" gardiner i garderoben och funderar på att på ngt vis få dem juliga i form av att dutta på lite rödfärg, ngt fint hjärta lr så
    Nån som har en bra bild???
    Oj klockan är ju bara barnet, får nog slita lite till!!!

• Prinsessan Leia

Kvällen på er!!
    då jag som så mng fler lider spec av söndagsångest så¨fixar jag inte att sitta i soffan och slappa på kvällen, om det inte är en väldigt bra film som lockar
    oftast brukar jag passa på och städa huset men då vi håller p som bäst så känns det lite onödigt då man får göra om det snart iaf
    så jag tog spackelspaden och specklet och fixade lite..
    sen har jag kikat på bebis bilder på tjejerna åååå vad jag vill ha en liten sessa till...(bara jag renoverat klart först, har renoverat m bebis då vi flytta in i huset o det va ingen hit)
    sov gott alla!!

• Prinsessan Leia

slipdamm i håret och en doft av nymålat
    ännu ett rum är avklarat, det sista inför julen och jag kan faktist erkänna lite att nu är jag ganska trött på allt vad slippapper och roller heter
    men om en dag lr så det väl lika hett igen
    men fint blir det
    i morrn ska det shoppas lister och foder...så städa får jag göra en annan dag...

• Prinsessan Leia

hoppar på tråden om elektrolux, de ska väl vara de som är bäst men blir mer och mer besviken på dem. Både när det är diskmaskin spis och kyl ofrys. Köpte helt nytt när vi flytta in i huset och det har bara krånglat *suck*

sitter och väntar på dagen ska rusa så jag kan komma hem, åka o köpa lister och göra fint!!

• Prinsessan Leia

Miss Goldie
    oftast vill de helst inte det men då de sällan lägger rören i väggen numera utan utan på väggen invändes så ska det ju eg itne vara ngr problem så länge ni inte har snålblåst genom väggen

• Prinsessan Leia

Miss Goldie
    rörmokare runt oss Vägrar dölja rören i väggen just pga vatten skador och frysrisken. och nu för tiden sätter de enbart silverfärgade.
    Och nej det är itne så svårt att städa o hålla dem rena!

• Prinsessan Leia

så trött och så ont i kroppen
    kan det vara allt slit det senaste?
    igår fick vi upp listerna i ena rummet! kanon fint, bara ett kvar
    till helgen blir det myspys bak och julpyntning

• Prinsessan Leia

HEJ HOPP!!
    nu så börjar damen bli nöjd här
    har spikat upp de sista foderena och socklarna nu i kväll, inte en lugn stund sen jobbets slut
    men fint blir det!!
    även hunnit advents pyssla

vet att ngn frågade efter en Jätte stjärna till ? fönstret..va inne på vår järnaffär idag  och de har en gigant för 399 lr va det 499 kr fanns i både vitt och rött!

lite nytt i bloggen finns oxå

Svar på tråden Vita hem