• Pums

Vita hem

Amelié77 skrev 2009-11-10 07:51:18 följande:
    Hej på er!Jag skulle helst av allt hoppa direkt till 1:a maj eller nåt...jag känner inte alls för att julpynta i vår nuvarande lägenhet. Vill bara flytta in i HUUUSET! Men säkert blir jag liiite pyntsugen i december hoppas jag.Igår var vi och kollade på tapeter, hittade en annorlunda tapet från Galerie. Kolla här:www.selectwallpaper.co.uk/store/galerie/memor...Jag vet bara inte om den passar som fondvägg...den är ju ganska mild och inte så starkt mönstrad som en fondvägg oftast brukar vara. Det är frimärken, poststämplar och lite ornament på den. Plus olika byggnades, typ Eiffeltornet, Big Ben och sånt. Tycker den är jättesnygg på nära håll, men jag undrar om den blir FÖR intetsägande på långt håll - bara ett beigebrunt "hopkok". Vad tror ni?
    Jag gillar den! Tror den blir jätte fin som fondis!
  • Pums
    Bellevue skrev 2009-11-11 07:08:49 följande:
    Jag har också en massa annonser ute nu och masssssssssor med mer som ligger och väntar på att få bli fotade och utlagda. Orkar inte ha för många samtidigt. Ni som får in så mycket pengar, har ni märkeskläder att sälja eller har ni några bra tips? Jag får inte in så mycket. Iofs är jag inte ute efter att bli rik utan vill bli av med kläderna, men pengar är ju aldrig fel.Kan ni inboxa mig era alias på tradera?Pums: Det är toppen med tradera! Man kan bli av med det mesta där och man slipper slänga.
    Kanske man ska börja med det då!

Än så länge har jag hållt mig till min käre vän Blocket.
    Men kanske Tradera är bättre om man vill sälja små saker?
    På Blocket får man ju i alla fall det priset man begär.
Svar på tråden Vita hem