Vita hem
Har nyss försökt att åstadkommit nån form av dammsugning här hemma med hjälp av min lille vilde. Hur rent det blev det vet jag inte riktigt....men man slipper att gå i de värsta brödsmulorna nu!
Har nyss försökt att åstadkommit nån form av dammsugning här hemma med hjälp av min lille vilde. Hur rent det blev det vet jag inte riktigt....men man slipper att gå i de värsta brödsmulorna nu!
Åhh nu är det blod i urinen igen hos lillkissen, tycker så synd om henne. Hoppas penicillinen ger sin verkan snart.
Annars så är jag snart klar med mitt lilla skafferi skåp som jag håller på med, blir så fint!!!!! Vissa grejer man gör är lite roligare än andra och det här är absolut ett roligt projekt!
Nej, nu ska jag titta på ett riktigt skit programm.....Mammas pojkar.... HI hi!
Godmorgon!!
Idag är det mycket att stå i, får gäster både lördag och söndag. Vi ska fira lillens ett års dag och mannens 35 års dag.
Imorn blir dt vänner och på söndag släkt. Skönt att dela det på två dagar tycker jag.
Min blogg krånglar också nu så det är nog ett stort fel Blogger har?
Ja skit är rätta ordet!!
Mitt lilla projekt "Skafferiet" är så gott som klart!! Blev sååå sött! Är jätte nöjd!
Om det behagar bli lite ljusare här idag så jag kan lyckas få lite bra bilder så kan jag visa det senare ikväll.
Fluff: Skönt att det ordnade sig för dig tillslut. Jobbigt när man har dagar som bara strular. Bättre lycka imorn!
Mycket köksprat nu ser jag! Kul för er som gör om det. Jag önskar också göra lite små justeringar i vårat men det får nog bli senare i vinter.
Annars så har jag lagat mat hela eftermiddagen, skönt att förbereda inför morgondagens middag när det kommer gäster till oss.
Varit i farten sen fem imorse och knappt vilat på hela dagen så nu är jag tröttis....
Skafferiet är så gott som klart men det får bli bilder på det senare i helgen.
Ari,
förstår om du blir nöjd med käket!!! Det är jätte fint!
Kan faktiskt tycka det är roligare att se när folk gör renoveringar som inte kostat så mycket, de blir ofta mer personliga och genomtänkta lösningar.
Har man "råd" blir det lätt att man köper ett "koncept" mer än skapar sitt egna.
Och det är alltid kul att få vara med genom hela förvandlingen och skapa den själv,
man blir mäkta stolt sen när allt är klart.
För att citera mig själv....hi hi!! Menade då KÖKET förstårs....
Nytt i bloggen
http://snovitadrommar.blogspot.com/