• Pums

Vita hem

Go kväll goa damer!!

Får se hur jag ska göra med det där jag funderade på vad gäller Blocket.
    Än så länge ingen länkning.

Har suttit och pysslat lite på kvällen. Klippt och klistrat.

Som terapi.

Annars så har jag trots min lååååånga nattsömn kännt mig på dåligt humör idag.
    Och japp, det är min man som får ta den skopan för det är han som irriterat mig.{#lang_emotions_undecided}

Karlar, ja jag säger då det...

• Pums

Gokväll!!

Mannen min är på kick off och så här sitter jag med en dator, idol på tvn och lite rött i glaset.
    Lillen sover gott i sin säng och i soffan är jag omringad av mina små söta kissekatter.

Vad har ni andra för er då?

• Pums
    Villa Nordåker skrev 2009-11-13 20:55:56 följande:
    Jag håller på att trixa lite med min blogg.Jag skulle vilja ha tre kolumner och hittade en sida som förklarar hur man gör men det såg jättekonstigt ut, tur att jag inte sparade. Jag ska nog inte hålla på med sånt idag, men tanke på vad som hände tidigare idag.
    Ja kanske bäst att göra det imorgon{#lang_emotions_wink}
  • Pums
    Gummsan82 skrev 2009-11-14 00:02:22 följande:
    Ni som undrat vad jag ska ha spetsarna jag visa till... att pynta med! Allt möjligt... har inget egentligt projekt på G men vill gärna ha sån spets, eller liknande. Fast det kanske är bättre med vit än beige...
    Jag älskar spetsar!
    Så sött att sätta på det mesta, blir en riktig mormorskänsla!

Lördagsmorgon, lillen vaknade klockan fem.
    Men vem behöver sova när man kan vara vaken?{#lang_emotions_wink}
  • Pums
    älsklingsdockan skrev 2009-11-15 17:09:05 följande:
    Det är säkert någon här som vet bättre...Vi ska göra ett litet kökslyft i väntan på den stora renoveringen. Det blir ett skafferi och en platsbyggd kökssoffa. Det vi funderar över nu är vilket som blir snyggast.. att klä väggarna helt med panel eller bara en bit upp? Pärlspont eller vanlig v-spont? Och sist den stora frågan, om vi ska använda riktig spont eller panelskiva? Era åsikter, tack!Mannen är snickare, dock inte finsnickeri som specialitet...
    Jag röstar för pärlspont!
  • Pums

Ja vad har jag gjort idag då,
    jo storhandlat.
    Man tror ju att det är ett skämt när man lämnar affären med en vagn fullastad med mat, blöjor, hygienartiklar mm mm
    Ja ni vet allt man behöver och ett sött och LÅNGT kvitto på härliga 3500 kronor!!
    Herregud säger jag bara.....

Svar på tråden Vita hem